Skocz do zawartości

r   e   k   l   a   m   a

Zdjęcie

2 graczy W gta SA na ps2

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 superkuba10

superkuba10
  • Użytkownicy
  • 37 postów

Napisano 27.04.2008 - 07:59

Siemka.MAm pytanko : Wie ktoś może jak grać we dwóch na gta sa ?? TO będzie podzielony ekran czy 2 ludków na niepodzielonym ??? Wytłumaczcie od początku bo jestem zielony :) Dzięki za pomoc. :)

#2 Marekkk

Marekkk
  • Użytkownicy
  • 704 postów

Napisano 27.04.2008 - 09:13

w gta san andreas jest mało rozwinięta opcja multiplayer, i jest tylko w nielicznych misjach...
Jestem skłonny pomagać na GG, lecz przydałoby się przedstawić w pierwszej wiadomości.

W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakiete na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0 Ghz żeby odpalić Viste...
Co poszło nie tak?

#3 seba0704

seba0704
  • Użytkownicy
  • 0 postów

Napisano 28.04.2008 - 13:15

bedzie 2 na niepodzielonym ekranie

#4 superkuba10

superkuba10
  • Użytkownicy
  • 37 postów

Napisano 29.04.2008 - 15:04

seba powiedz mi ,multiplayer to jest na 2 min.tylko czy na cały czas ...bo słyszłąem że po jakiejś tam misji możesz podejść pod specjalne miejsce ( jakie to takie ?? gdzie takie jest ???? ) i tam kumpel wybieras ludka i razem chodzicie .... :) wytłumacz prosze

#5 Sevrild

Sevrild
  • Użytkownicy
  • 1189 postów

Napisano 29.04.2008 - 17:38

Musisz znaleźć tylko specjalne miejsce np. przed domem swojej dziewczyny i garcie razem ( 2 player musi wybrac sobie ludka ).