Archicad- program wiesza się po przejściu do 3d

Obecnie posiadam laptopa:

 http://www.arest.pl/produkt/45230/LENOVO-G50-70-59-409657-i3-4010U-1-70-4096-MB-1000-GB-DVDRW-15-6-WIFI-BT-ATI-R5-M230-Cam-Win8-1/wlasciwosci

 

Wcześniej mialam samsunga dokładnie nie pamiętam modelu, ale miał zintegrowaną kartę graficzną. Teoretycznie ten jest o niebo lepszy, a mimo to program (Archicad) o wiele gorzej chodzi. Nie wiem, czy robię coś nie tak, czy nie umiem czegoś włączyć, ale jak przechodzę do 3d to muszę czekać 5 minut zanim poruszy się obraz.

 

I muszę dodać, że używam wersji edukacyjnej, bo teraz pomyślałam dopiero, że może ktoś mnie odebrać jako architekta. Jestem studentem.

ta grafika to dno jest w sumie na poziomie grafiki zintegrowanej do tego radeon coś ty kupił

to siędo gier nie nadaje a co dopiero do programów graficznych

No super. Widać jak dziecko niemające pojęcia o komputerach może zaufać panom w sklepach :)…  Myślałam, że skoro ten komputer ma o wiele lepsze parametry, to będzie dobrze działało, bo ten program aż takich wymagań nie ma, skoro działał na tamtym. Nie da się w ustawieniach czegoś zrobić, by się tak nie ciął? 

Napisz jaki był stary komputer. Dziwię się że nie kupiłeś stacjonarnego komputera, w przybliżeniu można za te same pieniądze kupić dwa razy lepszy PC niż laptop, już nie wspomnę że matryca w laptopach się nada tylko do przeglądania internetu a to u tak tylko w pomieszczeniach bez światła słonecznego.

Możesz próbować zmieniać system ale na cuda bym nie liczył. Sprzętu nic nie poprawi.

Muszę go brać na uczelnię, wszyscy to robią na laptopach, bo przynosimy do korekty projekty… Był to chyba ten, choć głowy nie dam uciąć czy to ten dokładnie.

samsung 270e

Obecny laptop jest lepszy ale nie o jakoś dużo kasa poszła efekt marny. Sprawdz w sterowniku od AMD jak przełączysz program na tryb 3D która karta graficzna chodzi może nie przełącza się na dedykowaną.

ksienzyc