Brak połączenia z internetem

Witam. Koleżanka prosiła mnie o rozwiązanie problemu z jej internetem, który nie łączy. Kontrolki od routera, jak i wifi działają prawidłowo na zielono. Koło zegara, gdzie mamy ikonkę internetu, tam znajduje się trójkącik, który informuje, że nie może połączyć się z siecią. Koleżanka mówiła, że internet działał prawidłowo. Kiedy włączyła komputer następnego dnia, internet miał już problemy z połączeniem się i tak do teraz. System to Windows 7. Dostawca to Neostrada. W opcji “rozwiąż problemy”, wychodzi informacja po diagnozie “połączenie między punktem dostępu, routerem lub modemem kablowym a internetem zostało przerwane”. W czym jest problem? Koleżanka dzwoniła już na infolinie, i mogą jej wysłać jakiegoś gościa, za którego zapłaci 99 zł. 

Błąd w konfiguracji routera (np. niepoprawne hasło do usługi Neostrada)

Awarii linii (np. coś w skrzynce TP/Orange)

Nieopłacony rachunek przez co najmniej 3 miesiące.

Lub ktoś zna dane do usługi Neostrada i zalogował się na jej konto Neostrada z innej linii telefonicznej np. sąsiad.

 

Skoro zamówiła tego technika to on już to ogarnie.