Chodzi dokładnie o sklep internetowy. Pozycjonowany jest od ponad roku, połowa z 16 fraz jest w pierwszej 10, ale są to pozycje powyżej 5 miejsca. Oglądalność jest słaba, około 50-80 u.u. dziennie, przez co niska jest też konwersja na poziomie do 3-4 sprzedaży. Jak to zwiększyć. Może już ktoś przerabiał ten temat kiedyś?
Social media + ciekawe “promocje” + allegro - fajna tania reklama
Zależnie od asortymentu można też wejść we współpracę z porównywarkami cenowymi.
Nie wiem co dokładnie sprzedajesz (załóżmy, że książki/elektronika), ale czemu miałbym kupić u ciebie a nie w Empiku / na Allegro? Może odpowiedz sobie najpierw na to pytanie.
jak mam coś kupić to zawsze patrze w porównywarki najczęściej w ceneo i kupuję też na allegro
Też często korzystam z porównywarek. Wiadomo, wszystkiego porównać się nie da - np usług, ale w przypadku produktów już tak.
Warto też zainwestować w Google Adwords który często działa na zasadzie remarketingu. Polega to na tym, że jeżeli wpiszesz w google np “skarpetki”, to później wyświetlane będą reklamy dotyczące skarpetek. Skuteczność jest bardzo wysoka. W necie masz sporo opracowań na ten temat. Wiadomo, że to kosztuje - ale możesz postarać się o kupony o wartości do 600 zł. Wydają je tylko agencje z certyfikatami adwords od Google. My swego czasu korzystaliśmy z Funkymedia. Masz tu do nich nr tel (42) 636 31 83. Zadzwoń i dopytaj.
Ewidentnie załóż stronę na Facebooku i tam dawaj jakieś promocje, konkursy
Ciężko jest odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ podałeś mało informacji. Na jakiej zasadzie Twój sklep jest pozycjonowany? Korzystałeś z płatnych katalogów branżowych, artykułów sponsorowanych na serwisy i blogi? Spróbuj pójść w stronę mediów społecznościowych, zawęź relację z rzekomymi klientami, twórz konkursy na Facebook, które zmuszą odbiorców na przykład do udostępniania znajomym profilu Twojego sklepu.
Czy przykładowo w tym kursie można znaleźć informacje, których za darmo nie ma opcji zdobyć? Pytam bardziej ogólnie w celach rozpoznawczych, czy kursy na strefie kursów są faktycznie warte pieniędzy ( choć jak widzę to nie są specjalnie drogie ).
Nie wiem jak konkretnie wygląda sytuacja z tym kursem, ale z własnego doświadczenia wiem że kupno jakiś kursów tego typu jest (dla mnie) opłacalne ponieważ szybko mogę poznać podstawy danego zagadnienia bez tracenia czasu na szukanie tych informacji w sieci. Dodatkowo są one zebrane w jednym miejscu i wytłumaczone w przystępny sposób.
Muszę jeszcze powiedzieć, że osobiście nie korzystałem nigdy z kursów ze strefykursów, więc moja wyżej wypowiedź nie może być traktowana bezpośrednio do kursów z tej strony, raczej ogólnie. Ja korzystam z innego serwisu gdy potrzebuję kursy. Myślę że nie będzie to potraktowane jako reklama, raczej zaproponowanie alternatywy. Jak na razie kupowałem kursy jedynie w eduweb.pl. Przy czym nie wiem czy taki lub podobny kurs znajduje się w ich ofercie. Minusem tego serwisu jest tragiczne wyszukiwanie kursów, ale same kursy są ok.
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, pozdrawiam.
Twitter i Facebook dają radę - musisz tylko popracować nad odpowiednimi pomysłami. Nie twierdze, że w taki sposób natychmiast sobie wygenerujesz jakiekolwiek lepsze wyniki. To wymaga czasu, ale z pewnością sprzedaż poprawisz.
Zamawiałem od nich kilka kursów bootrstrap 3 - responsywne strony. Wg mnie jest bardzo dobry. Fajnie omawia wszystkie funkcjonalności. Jeżeli ten z facebook jest tak dobry jak bootrstrap 3 - to mogę polecić.
Reklama dźwignią handlu, jak to mawiają przekupki na targu Śledź najnowsze wieści z kraju i ze świata i twórz kreatywne reklamy, które umieszczaj w social media w formie obrazków, konkursów. Dodatkowo obowiązkowo umieść na stronie blog branżowy i pisz artykuły zgodnie z tym czego ludzie szukają umieszczając w nich odnośniki do swoich produktów. Powodzenia