, tak aby mówił konkretnie o problemie.2.6. Tytuły wątków należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z danym problemem. Nie należy wstawiać wszelkiego rodzaju ozdobników w tytułach.
julianka napisał(a):Witam...
próbowałam poszukiwań na własną rękę odnośnie swojego problemu...wpisywałam także w różnych szukajkach. Jako, że nie mam zbytniego doświadczenia, zwracam się mimo wszystko z prośbą o pomoc.
Mam typowego laptopa- maszynę do pisania, który od około dwóch tyg. po paru godzinach użytkowania się wyłącza.
Poszukując w Google znalazłam program SpeedFan, który - z tego co zrozumiałam - pokazuje temperatury...Dodam, iż zawsze komputer był bardzo gorący jak się wyłączał - użytkowany około 4-6 godzin...
W tej chwili pokazuje:
HDO 37
Core -87
Nie mogłam znaleźć żadnej informacji - jak to powinno wyglądać...stąd gorąca prośba o sugestie..Z góry bardzo dziękuję...
Piszę poprawnie po polsku!- kliknij i dołącz się.julianka napisał(a):Niestety, opcja z gwarancją odpada, laptop nie kupowany w Polsce.
Słyszę wiatraczek, ale w sumie od początku chyba tak samo.Czuję ciepłe powietrze, ale również mam wrażenie, ze tak było zawsze.
Rozumiem, że otworzyć go i wyczyścić mogę sama i ze raczej nie mam szans na zepsucie czegoś..? Sprężone powietrze wystarczy czy jeszcze jakieś środki dodatkowe..
Obserwuje temperaturę..po właczeniu 87, potem 27, teraz 100...hmmm...
Piszę poprawnie po polsku!- kliknij i dołącz się.julianka napisał(a):Niestety, kupując komputer nie pomyślałam, otrzymałam tylko paragon, po czasie się dowiedziałam, ze mogłam za niewielką dopłatą wykupić taką właśnie gwarancję...
"Ktoś" mi ma jutro rozkręcić laptopa, bo nawet nie mam takiego śrubokręta w domu, wyczyścić...i ewentualnie dodać jakąś pastę ( podobno mogła wyparować), wiec mam nadzieję, że bedzie OK...
Dziękuję bardzo za pomoc..pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku!- kliknij i dołącz się.Adalbert napisał(a):Ta, szansa zepsucia zawsze jest, jak używasz komputera to też.