Witajcie. Mam dość denerwujący problem. Otóż od jakiegoś czasu (jakiś tydzień, może dwa) dostaje codziennie masę spamu na jeden z adresów. Jest to dość „prywatny” adres, którego bardzo pilnuję. Nie ma na nim zakładanych żadnych kont, newsletterów itd. więc ciężko byłoby mi cos wyłapać. Wygląda to tak jakbym był dopisany gdzieś do jakiejś listy czy coś. Maile t są albo puste, albo zawierają jakieś śmieci, czyli ciąg znaków i jakiś adres. Denerwujący jest fakt, że jest ich często ok. 20-25. Strasznie denerwuje mnie ich usuwanie. Miał ktoś może już z Was jakąś walkę z taka ilością spamu? Jak to przezwyciężyć? Zahaczam w TB te wiadomości jako niechciane-on też je sam już tak oznacza, ale nic więcej z tym nie robi. Mógłbym wprawdzie wprowadzić filtr auto usuwania wiadomości tak oznaczonych, ale czasem Tb oznacza mi tez te dobre jako niechciane i chciałbym tego uniknąć Jakaś propozycja-może jakaś wtyczka? Dzięki za wszelką pomoc.
Tak ten program miałem na myśli. Mądrego dobrze posłuchać. Dzięki - myślałem, ze nie ma globalnych ustawień tego elementu, tylko te przy konfiguracji konta. Dzięki jeszcze raz - zobaczymy czy to coś pomoże. Bo to jest jakaś plaga to co jest teraz.
PS. Używam Thunderbirda od ponad 6-7 lat, spamu wychwycił i przeniósł do folderu “Niechciane” tysiące, przez ten okres błędnie rozpoznane z tymi ustawieniami posty mogę policzyć na palcach obu rąk.
Czytałem, czytałem. Niemniej jednak nie mają te maile żadnej treści. No cóż. Dzięki Twoim radom są one z automatu kasowane. Może z czasem się sytuacja uspokoi.