Neostrada i błąd 619

Witam

Neostradę mam od bardzo dawna i czasami zdarzają się z nią problemy.

Ostatnio rozłącza mi się z numerem błędu 619, pomaga odłączenie modemu i ponowne podłączenie i wtedy jest ok.

Na infolinii poradzili zmianę USB, nic nie pomogło.

Odznaczone mam również “zezwalaj na wyłączenie tego urządzenia w celu oszczędzania energii”

Macie jakieś pomysły?

System świeżo zainstalowany

Filtry przy tel.

ps. słyszałem o jakimś patchu

Neostrada jest bardzo nie dopracowana u mnie też często występuje ten problem i pomaga ponowne wprowadzenie hasła użytkownika,chociaz poprzednie było dobre.Poprostu chyba tak musi być :stuck_out_tongue:

Przy błędzie 619 wyskakuje, że modem nie jest w ogóle podłączony i znika ikona od modemu.

Z nazwą użytkownika to chyba nie ma nic wspólnego.

Łączysz się przez aplikacje dostępową TP “?” jeśli tak wypróbuj metodę alternatywną

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … 300#654300

Łącze się właśnie poprzez połączenie sieciowe.

Zainstalowałem patcha:

http://100.neostrada.pl/download/patch.zip

podobno pomaga!

kozikpl

619 Określony port nie został podłączony

Mnie się ten błąd pojawiał coraz częściej przed wymianą modemu. Oczywiście też miałem sugerowane błędy USB, gdy dzwoniłem na pomoc Neo, ale po wymianie modemu nie mam już tego komunikatu, a Neo dziala bardzo stabilnie, z tym, że zainstalowana jest nie na aplikacji Neo, a na ADSL.

Pozdrawiam

@Agaton

Jaki masz w tej chwili modem?

Kolejny już czwarty i ciągle ta sama marka - stery tylko coraz nowsze -

SAGEM F@ST 800-840

Pozdrawiam