Skocz do zawartości

r   e   k   l   a   m   a

Zdjęcie

Neostrada do 10 Mb, działa max 2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 lysyxxx5

lysyxxx5
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 29.07.2013 - 22:25

Witam!
Mam taki problem, przedłużałem umowę u dostawcy Internetu na opcję do 10 Mb. Na starym modemie leciało na początku 8 MB, później 6, później 4 , 3, a teraz gdy podłączyłem nowy modem TP Link TD 8816 ściąga mi z max prędkością 2 Mb;/
Czy to wina Routera? Czy może karty sieciowej, czy dostawcy Internetu? Wcześniejszy modem podłączony był do portu USB, teraz podłączenie jest kablem Ethernet.
Proszę o pomoc jak zwiększyć prędkość.

http://wklej.org/id/1107152/

#2 lysyxxx5

lysyxxx5
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 29.07.2013 - 22:52

hehe no coś w tym jest! Jednak u kolegi z sąsiedztwa, który ma ten sam pakiet, działa z prędkością 7,8.
Na stronie speed test pokazuje mi prędkość 2,1 MB, a ping około 130.

#3 jar3kx

jar3kx
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 30.07.2013 - 00:33

Drogi kolego. Jeszcze rok temu miałem to samo (użerałem się z tym około 2 lata), winne są temu tzw. "przeciążenia sieci"; bynajmniej "technicy" z TP tak mówili : ) Jedyne co możesz zrobić to zadzwonić do właśnie tych "techników" lub na błękitną linię i prosić o przełączenie Cię do nich a ich prosić o przeniesienie Cię na inną linie, chociaż wątpię czy to coś poskutkuje, ponieważ dzwoniłem miliony razy i aż dwa razy mnie podobno przełączali na inną linie tyle, że internet jaki był wcześniej taki został : ) Zapewne jakoś po 23 internet osiąga te 10mb/s a bynajmniej tak było u mnie, pijawki schodziły z kompów i prędkości, pingi były w porządku a jednak w ciągu dnia do 1mb/s a w godzinach 18-20 praktycznie 256kb/s. Jedyne co mogę polecić jak i każdy to zmień operatora, ja zmieniłem na "VECTRA" mam pakiet 10mb/s już prawie rok i zero problemów.

#4 MrBeckham666

MrBeckham666
  • Użytkownicy
  • 1057 postów

Napisano 30.07.2013 - 02:23

@jar3kx

nie wiem czy wiesz ale nie każdy ma dostep do vectry.

też mam neostrade jak narazie mam 1 mb/s i jest cały jeden :D Wow:D

za miesiac bedzie 10:D i pewnie bede miał to samo co ty;]

mój znajomy ma 10 mb/s w umowie;]

czasami ma 6 czasami ma 4 skacze niestety;] ale bywa że jest 10:D w swieta np;]
Nie ma to jak rozmowa w czasie rzeczywistym.

GG 3064787 w razie pytań i pomocy zdalnej.

#5 jas_fasola

jas_fasola
  • Użytkownicy
  • 344 postów

Napisano 30.07.2013 - 07:44

Jeżeli zauważyłeś drastyczny spadek prędkości to niestety ale nikt z tego forum ci nie pomoże bo musiał by pracować jako technik dla TP. No chyba że tacy tu są. Ale musisz zadzwonić na błękitną linię i zgłosić awarię. U jednego z moich klientów okazało się kiedyś że przyczyną słabej jakości sygnału były łączniczki przewodów jakie technicy TP stosują. Poprawili połączenia na linii i już jest ok.
Jest jeszcze jeden manewr który wyczaiłem na łączach TP. Zmień w konfiguracji modemu w routerze modulację z automatycznej czy ADSL na GDM.T czasem pomaga ale ...

#6 lysyxxx5

lysyxxx5
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 30.07.2013 - 09:13

Zmieniłem modulację. Zobaczymy czy coś pomorze:)
co znaczy to "ale..."?

#7 Dimatheus

Dimatheus

    DYPLOMOWANY MODERATOR (Uczestnik HotZlotu)

  • Moderatorzy
  • 12643 postów

Napisano 02.08.2013 - 00:17

lysyxxx5, zapoznaj się, proszę, z tym tematem, a następnie - korzystając z przycisku Dołączona grafika - popraw post, umieszczając logi na serwerze, a w treść posta wklejając tylko linki do logów. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,
Dimatheus

Life is like a box of chocolates. You'll never know, what you're gonna get. - Forrest Gump
Acer Aspire 6930G | Intel C2D P7350 2x2GHz | Intel PM45 | RAM 4GB DDR2 667MHz | GeForce 9300M GS | 2xWDC 320 GB | SB X-Fi Sur 5.1 Pro | WinXP/Win7

#8 djosdanielos

djosdanielos
  • Użytkownicy
  • 1508 postów

Napisano 02.08.2013 - 12:52

podałeś masę pierdół ale nie pokazałeś najważniejszego parametrów linii
poszukaj w ustawieniach routera danych:
tłumienie (attenuation)
sygnał/szum (snr margin)
downstream rate i attainable rate
powinny być w zakładce device info-> statistics -> xDSL

Intel pentium G3258 / MSI H81M-P33 / Goodram 4GB DDR3 1333MHz CL9 / EVGA GTX 650 Ti Boost Superclocked 2048 MB / Hitachi 500GB Sata II / Corsair VS 450


#9 lysyxxx5

lysyxxx5
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 13.08.2013 - 09:16

Proszę moderatora o usunięcie tematu.
Był to mój pierwszy raz na forum, zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu w przypadku zakładania kolejnych tematów.
Problem rozwiązany: ze względu przeciążeń na linii dostałem 50% rabatu na abonament, na chwilę obecną internet działa z prędkością około 5,5 mb/s.
Przepraszam za niedostosowanie się do regulaminu.

#10 Dimatheus

Dimatheus

    DYPLOMOWANY MODERATOR (Uczestnik HotZlotu)

  • Moderatorzy
  • 12643 postów

Napisano 13.08.2013 - 09:42

Hej,

Proszę moderatora o usunięcie tematu.
Był to mój pierwszy raz na forum, zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu w przypadku zakładania kolejnych tematów.

Nie ma takiej potrzeby - post został poprawiony, więc wszystko jest OK. :)

Pozdrawiam,
Dimatheus

Life is like a box of chocolates. You'll never know, what you're gonna get. - Forrest Gump
Acer Aspire 6930G | Intel C2D P7350 2x2GHz | Intel PM45 | RAM 4GB DDR2 667MHz | GeForce 9300M GS | 2xWDC 320 GB | SB X-Fi Sur 5.1 Pro | WinXP/Win7