no w końcu coś ruszyło w tej netii =D> ciekawe czy faktycznie będą takie szybkości :o
Szybkość 10 Mb/s dostępna jest tylko dla klientów Netii, którzy internet mają doprowadzony dzięki łączom Telekomunikacji Polskiej. Klienci, którzy korzystają z łączy tego operatora, dostaną 20 Mb/s.
No właśnie, jak to jest z tą Netią. Obecnie kończy mi się umowa na internet z TP i zastanawiam się nad przejściem do Netii, ale słyszałem, że prędkość jest bardzo zaniżona i często trzeba długo czekać na podłączenie do sieci. Może się wypowiedzieć jakiś szczęśliwy (lub nie) użytkownik internetu “od Netii”.
jestem tym szczęśliwym użytkownikiem Netii, korzystam z ich usług już piąty rok i jestem zadowolony, podpięcie do sieci trwało u mnie nie więcej jak 4 dni, mam łącze 1Mb/s prędkość pobierania z polskich serwerów to ok 130kb/s czyli troszeczkę więcej niż ustawa przewiduje z zagranicznych jest już trochę gorzej bo tylko ok 120-124kb/s ale i to nie jest tak źle,
miałem kiedyś awarię związaną z linią i od czasu zgłoszenia w piątek wieczorem w poniedziałek przed południem problem był rozwiązany, w tym czasie miałem kilka telefonów ze strony Netii z zapytaniem czy problem występuje dalej, czy technicy już byli i takie tam,
podsumowując, jestem zadowolony z ich usług i polecam Netię każdemu
a czy po za dialogiem I netia korzystal tez ktos z neostrady? Zastanawiam sie czy roznia sie jakos pod wzgledem technicznym czy tylko cenowo? bo chyba jeden I drugi operator jest na linii Tp, wiec z zasiegiem nie powinno byc probemo w , a tej samej cenie mozna bylo brac w neo. predkosc 6mb , teraz chyba wiekzosc tych szybszych predkosci jest za 1 pln, wiec dosc atrakcyjnie.
A ja mam takie ostrzeżenie dla abonentów Netii z okolic Włocławka i Torunia, żeby przygotowali się na cierpliwość w przypadku awarii. Pomimo wielokrotnego zgłaszania awarii problem rozwiązany został po tygodniu od jego pierwszego zgłoszenia. Co ciekawe w umowie z netią firma zobowiązuje się, do rozwiązania usterki w przeciągu 24 godzin! Niestety nie w tym regionie, panowie odpowiedzialni za rozwiązanie problemu czekali, aż nazbiera im się zleceń w danym regionie i dopiero przyjechali rozwiązać sprawę. Co ciekawe, Ciechocinek od Torunia leży ~~20km, więc dojazd trwa chwilę. Usilne prób skontaktowania się z kimś kompetentnym, legły w gruzach.
Podczas naprawienia usterki usłyszałem nawet, że powinienem się cieszyć, że przyjechali tak szybko. Ostatnio 3 tygodnie jechali do jednej osoby.
Najlepsza w całej historii jest reklamacja jaką złożyłem do netii. A raczej jej wynik. Dzięki niej dostałem zwrot… niecałe 11zł.
Jeśli więc ktoś jest z tych okolic, niech się dwa razy zastanowi, czy aby na pewno chce korzystać z tego operatora.
usterki z internetem raczej się zbyt często nie zdarzają, u mnie w przeciągu pięciu lat korzystania z Netii zdarzyła się raz, nie wiem jak się to ma w większych miastach ale u mnie, w małej miejscowości, nie zdarza się to zbyt często
U mnie w ciągu 5 lat zdarzyła się dwa razy. W roku 2006 problem naprawiony był w ciągu 24 godzin. Drugi raz zdarzyło się to w lutym tego roku. Jak widać w netii nie wszystko zmienia się na lepsze. Na czymś muszą oszczędzać? Tydzień bez internetu w obecnych czasach jest ciężkim to przetrwania tygodniem. Jeszcze gdy ktoś pracuje przez internet, to niestety, ale nie może pozwolić sobie na takie przerwy.
Twoja usterka mogła być też rozwiązana szybciej dlatego, że mieszkasz w innym regionie. Serwis Netii z Torunia to chyba niewypał
z swojego doświadczenia wiem ze takich problemów nie ma w TP infogłupole to fakt przeważnie tam siedzą ale, dość szybko można rozwiązać sprawę.
Co do panów serwisantów, nie wiem jak w innych rejonach ale u mnie czy to TP czy Netia, to te kable serwisuje Firma która wygrała przetarg na to, nie ludzie z TP czy z Neti
Ja zamawiałem Netię w listopadzie, czekałem prawie 6 tygodni, to sprawdzanie linii, to kurier zapomniał przesłać kopii umowy :o , w końcu się udało, i przez pierwszy tydzień miałem nawet 16Mbit/s zamiast ośmiu .
a mnie chodzi po głowie jedna rzecz czy nie lepiej mieć 8mb w netii i pewne na 100% 8mb a z 20mb jest tak że …DO 20MB… czyli jak mam rozumieć że jak jest do 20mb tzn może być też 5mb???
czyli może byc np 7mb zamiast 20mb? jednego dnia a drugiego np 17mb bo jak ma się umowe na 8mb to muszą gwarantować 8mb a jak to wygląda w umowie na do 20mb?