Probelmy z przeglądarkami w Windows 8

Witam,

Tydzień temu przesiadłem się na nowego laptopa (samsung ) z Windows 8 i od tamtej pory mam problemy z przeglądarkami.

Chodzi o to, że większość stron (jeśli nie wszystkie) nie chcą się ładować za pierwszym razem, wymagają odświeżenie, czasem nawet dwukrotnego.

Zamiast w pełni załadowanych stron wygląda to tak:

http://imageshack.us/a/img543/8219/symbaloo.png

http://imageshack.us/a/img543/9329/facebookiz.png

http://img191.imageshack.us/img191/4405/hattricka.png (tym razem brakuje jednie obrazka, ale przeważnie wygląda to j.w.)

Dopiero po odświeżeniu strony wszystko wraca do normy, choć czasem trzeba odświeżyć ją dwukrotnie.

Na początku działo się to tylko w Chromie, potem również w Firefoxie. Z IE nie ma takich problemów, Opery nie sprawdzałem.

Nie wiem czy to ma znaczenie, ale javę i flasha mam aktualne.

Zna ktoś rozwiązanie tego problemu? Strasznie to uciążliwe i irytujące. Nie wiem czy to wina akurat Windows 8 i czy na dobrym forum o tym napisałem, w razie czego proszę o skierowanie mnie do właściwego miejsca.

Pozdraiwam

Po co ci inne przeglądarki jak IE 10 jest świetny. A tak poważnie, mam po za IE również Chrome, i nic mi się podobnego nie dzieje. Czy zładowałeś Java -7u9-windows-i586 i Silverlight ?. Może czegoś ci brakuje?. A patrzyłeś na strony producenta swojego kompa, czy są jakieś sterowniki do Windows 8?. Pod mój było mnóstwo do Windows 8 64-bit. I również wczoraj ukazał się nowy BIOS, ściągnęłam hula wszystko jak złotko. Pochodź po foru mach swojego komputer, co ludzie piszą???> :lol:

U mnie występuje podobny problem(Firefox), a mianowicie mam czysty ekran. Dopiero po zamknięciu i ponownym otwarciu przeglądarki strony otwierają się. Testuję Win8(trial 90-dniowy).

Javę i Silverlight mam zainstalowane.

Co do sterowników - laptop jest nowy, z systemem Win8, więc sterowniki są od razu.

Mam dokładnie ten sam problem. Zakupiłam nowego samsunga z Win8 i również mam problem z wczytywaniem stronek, które muszę często odświeżać wielokrotnie. Dzieje się to zarówno w Chrome i Firefox.

Skoro dzieję się to na Chrome i Firefox to zobacz czy nie masz zainstalowanego jakiegoś dziwnego dodatku do tych przeglądarek. Możesz spróbować uruchomić przeglądarki bez dodatków (albo powyłączać) i zobaczyć czy problem się powtarza.

Witajcie, podbijam temat ponieważ mam ten sam problem co autor wątku. Mianowicie teściowa kupiła już dwa miesiące temu lapka Samsunga z Win8, wyświetlanie stron W OGÓLE nie działa, cała zawartość strony pojawia się po lewej stronie przeglądarki jak na zdjęciu pierwszym w pierwszym poście. Flash Player, Java i Silverlight zostały zainstalowane poprawnie, nadal nic, wyczytałam o wyłączeniu antywira, tak też zrobiłam i co? Podczas jednej próby wejścia przez teściową na naszą klasę (chciała tam zagrać) komputer się zawirusował do takiego stopnia że padł całkowicie - laptop wtedy miał UWAGA trzy dni. Pojechał na serwis (tam nam właśnie powiedziano że był cały zawirusowany), naprawili niby wszystko ok ale strony jak nie działały tak nie działają.

W zeszłym tygodniu kupił sobie laptopa mój facet z tym że sprzęt już porządniejszy, też Samsung z Win8 i dzieje się to samo co w laptopie teściowej z tym że jej laptop kosztował 2tyś, a jego ponad dwa razy tyle. Odwiózł go dziś do firmy gdzie go kupował i powiedział że go nie interesuje jak to zrobią ale ma działać bo nie po to płacił tyle kasy za komputer by nie można było z niego korzystać, a tam mu powiedzieli że Win8 jest przygotowany pod smartfony i właśnie dlatego tak wyświetlane są strony.

Jak robiliśmy rozeznanie w laptopach to sprzedawca w Media Market powiedział nam że można zrobić downgrade z Win8 do Win7 bez utraty gwarancji na sprzęt, myślicie że warto zrobić taki krok? Sama zamówiłam sobie kilka dni temu laptop Sony Vaio z Win8 i nie wiem czy go brać czy jednak z niego zrezygnować bo system jest po prostu do tyłka :-#

Zakładam że wszyscy macie Samsungi.

Rozwiązanie polega na odinstalowaniu Samsung Support Center - ten soft zakłóca pracę przeglądarek.

Przy samsungu NP530U3C odinstalowanie Samsung Support Center pomogło.

U mnie bez zmian. Ten sam problem pomimo odinstalowania softu.