System Windows nie może odnaleźć pliku

Witam, 

mam problem, podczas uruchamiania systemu wyskakuje mi komunikat: 

“System Windows nie może odnaleźć pliku…”

Nie wiem co to oznacza i jak się tego pozbyć. Wyczyściłam już rejestry Ccleaner, ale to nie pomogło. Przeskanowałam komputer AVG po tym jak usunął nagle trojana ale nie znalazł niczego. 

post-261415-0-73975200-1410091326_thumb.

  Harley_

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

  1. uruchom CCleaner i przejdz do zakładki narzędzia i autostart powinno być na windows kliknij po prawej stronie Zapis do pliku tekstowego i tekst z tego pliku wklej na http://wklej.to/

  2. Przeskanuj system malewarebytes http://downloads.malwarebytes.org/file/mbam/ bo znalazłem że to wirus

Zrobiłam to co kazałeś. Oto wyniki: 

http://wklej.to/JS3HO

Użyłam jednak skanera ESET, znalazł 2 trojany jednak po ponownym uruchomieniu systemu problem nadal występuje 

http://forum.dobreprogramy.pl/nowy-log-obowiązkowy-farbar-recovery-scan-tool-t478727/

FRST -> http://wklej.to/NBv2a

Addition -> http://wklej.to/Lbt3Y

CCleaner-Narzędzia-Autostart i kliknij te wpisy i wyłącz

C:\Users\D\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\register.exe
C:\Users\D\k273k62e9ao\1259o8284ju65z3.vbs

Niczego nie wyłączaj, bo trojany należy usunąć.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM\...\Run: [] => [X]
Startup: C:\Users\D\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\register.exe ()
Startup: C:\Users\D\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\start.lnk
SearchScopes: HKLM - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKLM-x32 - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {2EAD89A7-16F9-4C4C-9F10-DDD26E324A87} URL = 
SearchScopes: HKCU - {2EAD89A7-16F9-4C4C-9F10-DDD26E324A87} URL = 
S3 Tosrfcom; No ImagePath
U4 Avgfwfd; system32\DRIVERS\avgfwd6a.sys [X]
C:\Users\D\k273k62e9ao
Task: {14D40505-3513-478E-90AD-B0E07977A3FB} - System32\Tasks\0814avUpdateInfo => C:\ProgramData\Avg_Update_0814av\0814av_AVG-Secure-Search-Update.exe [2014-08-12] ()
Task: {31FCA816-7A8A-4E2C-81E6-2EB22F888750} - System32\Tasks\{A7AD89CA-57D5-4C03-8A1C-10B2E76044D7} => C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\TSBin\Sims2.exe
Task: {5738315D-EE2D-4CA7-959E-D6055814FEC1} - System32\Tasks\{9A913C0C-5DA1-4237-B51A-907ACA771C56} => C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\TSBin\Sims2.exe
Task: {5E5E6A75-1F44-4F6D-9AAC-D8B67533B46B} - System32\Tasks\{D93512E0-B9DF-495B-9FD0-D030DD8431BC} => C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\TSBin\Sims2.exe
Task: {7D6F8091-F72D-4AA5-94EE-63D005EE9230} - System32\Tasks\{B4092C86-FA03-49AC-A83D-027818F99F37} => C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\TSBin\Sims2.exe
Task: {80EE7181-0E81-48B7-8BAF-BE678557E3CF} - System32\Tasks\{A8A57A02-B51F-4288-AD86-BABBB1E3FA18} => C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\TSBin\Sims2.exe
Task: {9926F0C3-6B2B-4093-94D9-9943CEB43EC2} - System32\Tasks\{D30BC201-1862-4B38-9685-F932970E98FD} => C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\TSBin\Sims2.exe
Task: {CA2CAE7E-31CB-4569-B367-01A1832E6A1A} - System32\Tasks\{33CE0642-7DA0-4A40-9E5E-C464B4C1AE0E} => C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\TSBin\Sims2.exe
Task: {D1DADBF7-6C29-4873-BBB9-786E3411613A} - System32\Tasks\{0E8BE88C-3717-4FAC-95D3-AA9027DB13A5} => C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\TSBin\Sims2.exe
Task: C:\windows\Tasks\0814avUpdateInfo.job => C:\ProgramData\Avg_Update_0814av\0814av_AVG-Secure-Search-Update.exe
Task: C:\windows\Tasks\ISM-UpdateService-4e00205a-2ab1-4423-8f77-cc25b82cde1d-Logon.job => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) ME FW Recovery Agent\bin\Bootstrap.exe
Task: C:\windows\Tasks\ISM-UpdateService-4e00205a-2ab1-4423-8f77-cc25b82cde1d.job => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) ME FW Recovery Agent\bin\Bootstrap.exe
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

Zrobione 

Co do: 

 

Fixlog -> http://wklej.to/uvVci

FRST -> http://wklej.to/vQ1ij

Co w takim razie z rejestrami, które wyłączyłam?

Proponuję naukę czytania, bo wyraźnie napisałem, że trojanów się nie wyłącza za pomocą CCleaner.

A ja proponuję sprawdzić kiedy Ty wysłałeś odpowiedź a kiedy adamfr. Był on pierwszy więc zrobiłam to co zalecił i nie wiem czy mam je ponownie włączyć Ccleanerem czy co zrobić bo jestem kompletnie zielona w tym temacie 

Nic nie włączaj,

Czyli problem jest rozwiązany czy mam coś jeszcze zrobić? 

A komunikat zniknął?

Tak zniknął, dziękuję 

Usuń wpisy które wyłączyłaś w CCleaner. Zaznacz i kliknij Usuń wpis.

Skasuj folder C:\FRST

Przeskanuj dysk Malwarebytes i później odinstaluj ten program, bo niepotrzebnie zainstalowałaś wersję testową.

Należało zainstalować tylko darmowy skaner.

http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png

Zrobione 

Witam, 

 

Mam podobny problem.

 

Addition : http://www.wklej.org/id/1694079/

FRST : http://www.wklej.org/id/1694080/

 

Z góry dziękuje za pomoc,