Witam wiec tak ,zamówiłem przez internet usługę internetową z Netii parę dni temu dokładnie tą http://www.netia.pl/9m ,pani konsultant powiedziała ,że na moim adresie może być być 50 Mb/s
dzisiaj przyszli monterzy, musiałem podpisać umowę przed założeniem linii ,bo w przeciwnym razie nie mogą rozpocząć instalacji ,bo mają odgórnie takie dyrektywy ,zgodziłem się ,
lecz po podłączeniu ustawieniu wszystkiego łącze ma 20,99 Mb/s .
Teraz zwracam się z prośbą ,co mogę zrobić w tej sytuacji ?
Nie zrobisz nic, bo w umowie na pewno masz zapis, że łącze będzie miało prędkość DO 50 Mbps. Generalnie jest więc zgodne z umową. No chyba, że w umowie masz informację o minimalnej gwarantowanej prędkości.
@Dimatheus#4 ma rację - większość ludzi się na tym łapie. Umowy zawierane są na prędkości DO maksymalnej, czyli u Ciebie do 50Mb/s. Chyba, że w umowie masz to jako prędkość gwarantowaną. Niestety nie wiemy jak skonstruowana jest Twoja umowa, jednak prawdopodobnie Netia działa zgodnie z warunkami umowy :?
Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 801 802 803 lub o wiadomość na adres pomoc@netia.pl. Z chęcią pomożemy w rozwiązaniu wszelkich spornych kwestii.
Przepraszam ,nie było mnie parę dni wyjazd służbowy ,
wracając do tematu zapomniałem dodać iż po w/w instalacji pan technik ( monter ) oznajmił mi ,że więcej na moim łączą nie pójdzie jak to co obecnie wskazuje ,
na odstąpienie od umowy już raczej czas minął ,
napisałem poprzez netia on-line otrzymałem odpowiedź takiej treści Klik
oczywiście napisałem reklamację ,
dodzwonić się pod numer jakikolwiek Netii graniczy z cudem ,gdzie można liczyć na szybką reakcje ,to do działu aby zamówić usługę ,
wiec " pani ’ konsultant z infolinii z premedytacją oszukuje i świadomie wprowadza w błąd w celu pozyskania klientów za wszelka cenę ,