Problem z matrycą asus k50AB-sx031

Witam. Bardzo proszę o poradę. Mam ogromny problem z asusem k50AB-sx031 a mianowicie chodzi o matryce. Wczoraj jak nigdy nic włączam laptopa i widzę czarną plamę i od tego idącą pionowo białą smugę z kolorowymi kreskami, restartuje i to samo… Pytam kolegi pracującego w serwisie komputerowyn co sie mogło stać a on odp ze musiały się odkleić jakieś warstwy w ekranie ale spokojnie mi to powinni przyjąć na gwarancji. Dzis kontaktuję się z serwisem Asusa i co się dowiaduje że niby jest to uszkodzenie mechaniczne i gwarancja tego nie obejmuje, możliwa jest jedynie wymiana matrycy na nową za kwotę 1000 zł wzwyż;/ czy jest jakaś szansa ze osoba pracująca w serwisie się myliła? Jak to załatwić? Dodam ze laptop jest nowy, kupowany niecałe 3 miesiące temu i czego chyba nie muszę dodawać uszkodzenie nie zostało spowodawane z mojej winy. Bardzo proszę o pomoc.

Trudna sprawa z serwisami oni chcą zarobić najszybciej będzie się skontaktować z tą osobą -> katarzyna.tez@komputerswiat.pl lub tymi:

arkadiusz.swiostek@komputerswiat.pl

tomasz.paczuski@komputerswiat.pl

piotr.kwiatkowski@komputerswiat.pl

pozdrawiam

źródło: http://www.komputerswiat.pl/czasopismo/ … swiat.aspx

Dzięki za pomoc. A co myślicie o Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumenta? Pomogą?

Serwis musi udowodnić że to Twoja wina np pęknięta obudowa, zbita szyba, lub ślady śrubokręta na plastiku\obdrapanych śrubach, idź do sklepu w którym go kupiłaś i oddaj niech robią, nie wezmą do UOKiK idź. Asus z góry uzna że to Twoja wina, oni najchętniej by sprzedali, a dalej to martw się sam jak coś padnie teraz robię komuś fs amilo 1536 w którym masowo padały grafiki winny jest producent bo źle zaprojektowano chłodzenie, serwis fs życzy sobie 650 za nową, ale że chłodzenie złe wstawili to nie mówią, na szczęście można ją naprawić metodą Adama Słodowego wstawiając na 10 min do piekarnika na 150 st C przynajmniej u mnie to działa :lol:

Wszystko zależny od ludzi ja ci dałem kontakt do tych co w tym siedzą … jak trafisz na kogoś niemiłego to lipa będzie

EwkaJ , nazwij proszę temat konkretnie, zgodnie z zasadami pisania na forum i popraw błędy. Na forum używamy polskiej pisowni. Przeczytaj regulamin. Inaczej temat zostanie usunięty.

Asus koledze, który miał problem z tym właśnie notebookiem czekał na naprawę ponad miesiąc. Sam posiadam owy model i jak na razie nie spotkała mnie żadna awaria. Możesz w sklepie złożyć reklamację korzystając z tego formularza:http://www.toones.mtvk.pl/rek.pdf.

Od złożenia tego pisma mają 2 tygodnie czasu na odpowiedź. W sumie mają związane ręce. W razie problemów proponuję udać się do Rzecznika Praw Konsumenta.