r   e   k   l   a   m   a
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
superkuba10

2 graczy W gta SA na ps2

Siemka.MAm pytanko : Wie ktoś może jak grać we dwóch na gta sa ?? TO będzie podzielony ekran czy 2 ludków na niepodzielonym ??? Wytłumaczcie od początku bo jestem zielony :) Dzięki za pomoc. :)

w gta san andreas jest mało rozwinięta opcja multiplayer, i jest tylko w nielicznych misjach...

r   e   k   l   a   m   a

seba powiedz mi ,multiplayer to jest na 2 min.tylko czy na cały czas ...bo słyszłąem że po jakiejś tam misji możesz podejść pod specjalne miejsce ( jakie to takie ?? gdzie takie jest ???? ) i tam kumpel wybieras ludka i razem chodzicie .... :) wytłumacz prosze

Musisz znaleźć tylko specjalne miejsce np. przed domem swojej dziewczyny i garcie razem ( 2 player musi wybrac sobie ludka ).

Po misji w ktorej musisz zabic zioma z wibratorem i zdobyc klucz od dziewczyny bedziesz mógł grać na 2. To proste jesli ta dziewczyna bedzie w domu ,musisz podejsc do jej obok ( przy bagazniku) rozowego samochodu i tam beda 2 ludziki,jesli cj na to stanie i druga osoba nacisnie '' x '' na 2 padzie bedziecie mieli free run po miescie czyli bedziecie mogli robic wszystko, krasc bryki tylko ze jedna osoba prowadzi 2 strzela , bo tak ,ze 2 prowadza niestety sie nie da... pozatym mozecie latac 2 jetpackami naraz xD ;P helikopterem 2 osobowym,wkrasc sie do bazy wojskowej itp itd etc Jesli nie przeszedłes tej misji mozesz grac na 2 ale tylko przez 2 min i musisz np rozwalac samochody ; / a to jest nudne . Ps ta misja nazwya sie chyba wear flowers cos tam na gtasite bedzie pisała, misja toczy sie w las ventuars ( nie wiem czy dobrze napisałem) AHAA jesli laska nie przychodzi wpisz kod na przyspieszenie czasu ,kod moze wpisywac tylko cj i np kod na zycie bedzie działa tylko na cj !!!

Cytaty to wypowiedzi użytkowników z pewnego forum.

Linka do niego nie podam, gdyż znajdują się na nim pewne mało legalne cuda do ściągnięcia :wink: