Mnie dziwi jedno…zapłacić sporą kasę za nietaniego Kasperskiego i zamiast szukać pomocy w supporcie, szukać jej na forum
Koleżanki, koledzy - zapłaciliście i w ramach licencji macie prawo do szybkiej i darmowej pomocy technicznej! Podaję namiary - 34 368-18-15, support@kaspersky.pl Dajcie im poczuć jacy są potrzebni
owszem wiem o tym ale jakoś bardziej jestem przyzwyczajony do forum dobreprogramy i nie chce mi sie grzebać w ich pomocy technicznej, ewentualnie pozostaje jeszcze kontakt e mail który podałeś
narazie jednak problem dzisiaj nie występuje dam znać po jakimś dłuższym czasie czy już wszystko jest ok
– Dodane 24.11.2010 (Śr) 13:46 –
po przeinstalowaniu kasperskiego już sie nie wyłącza, ale jakby ktoś miał ten problem, tak mi napisali od ich pomocy technicznej co zrobić
Mam nadzieje ze komuś to pomoże
– Dodane 25.11.2010 (Cz) 22:02 –
z tym moim problemem to powodem jego było niedokładne odinstalowanie starej wersji KIS (trzeba uruchomić drugi raz to narzędzie i wybrać też remove all known products ) i stara wersja instalatora programu którą miałem na płytce, trzeba ściągnąć najbardziej aktualną, najlepiej prosto z serwerów Kasperskiego