Black ops tnie, CPU nie wyrabia?

Witam.

Dziś po odpaleniu Black ops zauważyłem ze gra przycina. FPS jest na poziomie 40-50 ale co chwila takie mały przycinki że nawet głos się może zaciąć. Pierwsze co mi się z tymi objawami skojarzyło to CPU.

Podłączyłem drugi monitor. na pierwszym grałem a na drugim włączyłem CPU-z, Coretemp, GPU-z.

Za uwarzyłem że kiedy się zacina oba rdzenie pracują na 100%.

GPU pracuje na normalnym poziomie, ramu też nie brakuje.

Czy to możliwe że mój procek już nie działa jak powinien i czas na upgrade?

Mój sprzęt:

CPU: Core 2 Duo E8500 @ 4.00GHz.

RAM: 2x Corsair CM2X2048-6400C5DHX (4GB)

GPU: Geforce GTX260 (216) 55nm @ 630/1063/1350

M/B: Gigabyte EP45-UD3LR

HDD: 2x Seagate 7200.12 500GB (Raid0)

LCD: 24" 1920x1080 @ 60Hz

PSU: CoolerMaster RealPower 620M

FAN: NOCTUA NH-U12P

Dodam że np. w MW2 gram od roku i nie za uwarzyłem takich objawów.

Z góry dzięki za pomoc.

aaakm.th.jpg

Dla Porównania MW2:

aaaazc.th.jpg

Ten sam problem ma 99% właścicieli nowego coda bez względu na komputer ;]

dziś lub jutro ma być łatka poprawiająca ten efekt ;]

info na oficjalnej stronie black ops:

http://callofdutyblackops.pl/aktualnosc … -w-drodze/ wszystkim spada fps itp… i tak masz nieżle jeżeli jest to 40-50klatek ;] ja mam 30-40 ale i przedwojenny komputer z podpisu ;D

mw2 jak i battlefield czy medal oh honor na moim sprzęcie za to bez problemu praktycznie na pełnych ustawieniach działają :confused:

Apropo samej gry to jak dla mnie mw2 było 1000 razy lepsze… treyarch to treyarch żaden ich cod nie był dobry choć nie mówię że jest jakoś najgorzej ale po prostu Infinity Ward ma chyba lepsze zdolności w tworzeniu coda ;D

już się wystraszyłem :slight_smile:

Dzięki.

(BTW: Mi FPS w ogóle nie spada, tylko przycina.)

Mam podobny komputer jak Twój z pewnymi różnicami …

procesor: Core 2 Duo E8500 3,16 GHz,

k. graf.: Sapphire ATI Radeon HD 4850 512MB GDDR3

RAM: 2GB (chyba Kingston, nie pamiętam)