Witam.
W wątku “wydłużony rozruch po instalacji Nortona” długo kombinowaliśmy,żeby naprawić problem.
Skończyło się reinstalacją systemu,po której przez przypadek zauważyłem,że nie działa narzędzie do rozwiązywania problemów(Przez chwilę miałem problem z połączeniem sieciowym i chciałem z niego skorzystać),pomijając fakt,że mimo instalacji SP1,nigdzie go nie można znaleźć.
Może bylo to poruszane już na forum,bo znalazłem trochę informacji na temat tego błędu 0x80131700.
Prawdopodobnie dotyczy on NET.Framework.
Zrobiłem wszystkie dostępne aktualizacje,zainstalował się NET.Framework 4,którego odinstalowałem,ale błąd nie zniknął.
Zgodnie z sugestiami z któregoś forum Microsoft,wyłączyłem we “włącz lub wyłącz usługi Windows” NET.Framework 3.5.1,potem ponownie włączyłem,oczywiście z restartami i błąd jest nadal.
Próbowałem sposób z sfc/scsnnow z polecenia cmd(administrator) link http://support.microsoft.com/kb/929833,ale też pokazywały się błędy,a w logu ze skanowania http://wklej.org/id/766946/ wygląda,że jakieś pliki zostały naprawione(?) #-o
Na razie nie potrzebuję narzędzia do rozwiązywania problemów,ale dlaczego ma nie działać!Może chodzi też o ten SP,którego nie widać?
@semtex sugerował mi,żeby coś zrobić z tym Service Packiem,ale nie posłuchałem…Może jednak należy to zrobić?
Problem z tym błędem,z czego się zorientowałem miało,czy ma,wielu użytkowników.
Co radzilibyście ?