Brak dysku D w nowym laptopie

Kupiłam dzisiaj nowy laptop, zainstalowałam windowsa 7 lecz po odpaleniu komputer nie widzi dysku D (tzn nie widać go w moim komputerze ). Co mam zrobić by mój komputer zobaczył ten dysk?

wpisz magiczne słowo w szukajkę w menu start: diskmgmt.msc

i ustaw opcje wedle własnego uznania, jeżeli nie wiesz jak to daj skrina na forum i ktoś ci pomoże…

Zarządzanie dyskami -ma przydzieloną literę i czy jest sformatowany ?

http://imageshack.us/photo/my-images/198/28990938.png/

link do screena

e jestem zielona ale raczej nic formatowane nie było, nie ma wg litery jest tylko dysk C

Masz tylko jeden dysk,podzielony na partycje-C,recovery.Teoretycznie mogłabyś zmniejszyć C z poziomu zarządzania dyskami ale może choć nie musi być potem problem z recovery.Utwórz kopię zapasową systemu na płytkach-ok.2-3 sztuk dvd.

Czyli nie moge podzielić tego dysku na standardowy D i C ?

W zasadzie szukasz partycji “D”. Kupiłaś nowy laptop z takim podziałem dysku, jak na screenie.

Oznacza to, że nie masz partycji “D”, bo nikt jej nie utworzył. Porównujesz chyba nowy laptop ze starym komputerem, gdzie były partycje “C”, “D”…

Dokładnie;) Nie znam się na tym a poprzedni podział bardzo mi odpowiadał.

Dziękuje bardzo bardzo bardzo bardzo za pomoc ;))

Ależ możesz -tylko mogą być kłopoty z partcją recovery-przywracania systemu do stanu fabrycznego.Może być problem lecz nie musi! Nie wiem ja w lapku nie zmniejszałem partcji C i nie wiem jak będzie się zachowywać Recovery po zmniejszeniu.A może masz płytę instalacyjną win7 ?

Nie, nie mam system był już w laptopie Nie bede kombinować bo sie nie znam na tym.:wink: Jeszcze raz dziękuje za pomoc;)

Powodzenia i zrób sobie kopię zapasową na płytkach dvd-narzędziem windowsa. :smiley:

Do prostego usprawnienia win7 polecam Sunrise Seven-zaptaszkuj np.indeksowanie,usunięcie strzałek skrótów,napisu"skrót do"

http://www.dobreprogramy.pl/Sunrise-Sev … 16981.html

Wątpię żeby był problem. :wink: