Dysk SSD do wymiany?

Witam, od kilku dni mam problem z bardzo wydajną jednostką, strony internetowe długo się ładują mimo, że internet chodzi bez problemu, niektóre programy przestały chcieć się uruchamiać albo nie działają do końca poprawnie. Zdecydowałem się sprawdzić smart dysku przy użyciu HD Tune Pro. Nie wygląda to dobrze ale nie znam się na tym wystarczająco więc proszę o poradę:

 

Specyfikacja:

i5 4690k @4.8Ghz

HyperX Fury 8GB

Plextor 128GB M6S

WD 1TB Blue

Gigabyte GTX 970

Asrock Z97 Extreme4

SilentiumPC Vero L1 500W

post-215020-0-08981700-1439562571_thumb.

Podaj SMART z CrystalDiskInfo albo z Hard Disk Sentinel - jakoś do HDTune to przekonania nie mam… Tylko w CDI zmień wyświetlanie wartości z HEX na DEC.

 

post-282257-0-14427700-1439567035_thumb.

Jak wyżej. HD Tune Pro najlepiej sprawdza się w diagnozowaniu HDD.

Oto screen z crystala, już nic z tego nie rozumiem, HDD Health również podawał smarta na poziomie 1% (!), HD Tune widać powyżej, czym mam się w końcu sugerować?

post-215020-0-84756900-1439569654_thumb.

Parametry B3 i C4 wskazuje na to, że komórki są juz zastąpione z puli rezerwowych. Trochę dużo jak dysk pracujący 455 godziny. Sporo masz na ten dysk zapisywane, ja bym się poprzyglądał tym parametrom czy się nie zwiększają. Zobacz u mnie ile ma godzin przepracowane a relatywnie nie ma tyle zapisów i odczytów co u Ciebie. Poza tym sprawdź na stronach Plextora czy nie ma czasem nowego firmware.

 

EDIT

Już widzę, że masz najnowszy firmware. Zobacz jeszcze co pokazuje narzędzie Plextool http://www.goplextor.com/Product/Detail/M6S#/Download

post-282257-0-54731900-1439574571_thumb.

 

Narzędzie plextor wykazało, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Skąd w takim razie problemy wymienione w pierwszym poście? O system dbam, NIGDY nie instaluje żadnego syfu z niewiadomego źródła, wirusów brak

Hmm, może zasilacz? Ten Twój to tak na granicy - http://www.enermax.outervision.com/PSUEngine