Formatowanie dysku twardego w win xp

Mam ogromna prośbe. Jestem zielony w te sprawy bardzo :stuck_out_tongue: i prosiłbym o dokładna instrukcje.Wiem ze dla was to pestka ale prosiłbym o instrukcje krok po kroku z góry dziękuje

Nie ma czegoś takiego jak formatowanie Windows. Operacje formatowania dotyczy dysku twardego (konkretnie partycji na dysku). Wpisz w google i wyskoczy tutoriali od groma, nie ma sensu pisać ich po raz setny.

Formatowanie partycji z płyty instalacyjnej Windows 2000/XP.

Odpalamy z płyty Win 2000/XP i mamy pierwsze menu:

1). Aby rozpocząć instalację Win XP naciśnij

2). Aby naprawić istniejącą instalacje Win XP przy użyciu konsoli odzyskiwania naciśnij

3). Aby zakończyć pracę instalatora bez instalowania systemu naciśnij

Wciskamy

Licencja wciskamy F8

Drugie menu:

1). Aby przystąpić do naprawy zaznaczonej instalacji Win XP naciśnij R

2). Aby kontynuować instalowanie świeżej kopii bez naprawiania naciśnij

Naciskamy

Trzecie menu:

1). Aby zainstalować Win XP na wybranej partycji naciśnij

2). Aby utworzyć partycję w obszarze nie podzielonym na partycje naciśnij

3). Aby usunąć wybraną partycję nacisnij

Naciskamy

Czwarte menu:

1). Aby kontynuować i mimo wszystko użyć tej partycji naciśnij

2). Aby wybrać inną partycję naciśnij

Wybieramy potwierdzamy jeszcze raz

No i będzie co trza

1). Formatuj partycję stosując system NTFS (szybkie)

2). Formatuj partycję stosując system FAT (szybkie)

3). Formatuj partycję stosując system NTFS

4). Formatuj partycję stosując system FAT

5). Konwertuj partycję na NTFS

6). Pozostaw bieżący system plików nienaruszony

Czy ten jest dobry i co mam wybrac w ostatnim poleceniu bo nie wiem oco chodzi?

Wybierz 1, albo dla pewności 3

Popraw temat na konkretny, popraw błędy i używaj polskich znaków, opcja EDYTUJ i popraw.JNJN

Sposób Pierwszy - formatowanie z poziomy dyskietki startowej.

  1. Wkładamy dyskietkę do napędu.

  2. Uruchamiamy ponownie komputer.