Jak podłączyć router dir-615

Na początku przepraszam jeśli w złym dziale dałem post , jestem laikiem w tego typu sprawach wiec proszę was o pomoc . Dysponuje modemem firmy motorolla i routerem d-link dir-165 (dysponuje płyta i MAC ID ). Dysponuję komputerem PC jak i laptopem , internet do komputera jest podłączony za pomocą USB a do laptopa kablem internetowym . Chce by internet w laptopie był odbierany za pomocł wi-fi z routera .

Do modemu idą 3 kable 1. zasilający z listwy 2. z komputera USB 3. taki z taki wystającym szpulcem co się wkręca :wink: Modem ma jeszcze tylko miejsce na jeden kabel internetowy , w zestawie routera jest kabel internetowy i zasilający . Baza czyli modem i router ma się znajdować przy PC a laptop gdzie indziej . Ja mam XP i laptop tez ma XP .

Proszę o pomoc w podłączeniu tego całego sprzętu w pkt najlepiej jeśli można prosić , oczywiście będę wstawiał zdj jeśli będzie taka potrzeba

http://www.wrzucajfotki.pl/di-FA4L6Z8H.jpg to wyskoczyło mi po wsadzeniu płyty do PC

Dlatego też proszę, korzystając z przycisku zmien.gif

Pamiętaj również że na forum piszemy w języku polskim czyli korzystamy z polskich znaków diakrytycznych (ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż). Dlatego też proszę dokonać odpowiedniej korekty.

W przeciwnym razie, temat trafi do kosza.

  1. Odłącz kabel USB między modemem a komputerem. Zapomnij, że masz taki kabel.

Podłączanie do modemu (który nie jest routerem) dwóch odbiorników to jest proszenie się o problemy i najcześciej nie działa.

Od chwili gdy posiadasz router wszelkie odbiorniki sygnału podłączasz do routera a nie do modemu

  1. Podłącz modem z routerem kablem sieciowym, do routera podłączasz go do gniazda WAN (lub Internet)

  2. Komputer podłacz do routera kablem sieciowym. W routerze podłączasz godo gniazda LAN

  3. Nie instaluj żadnego oprogramowania, nie ma takiej potrzeby.