Jak wykonać opisany efekt zdjęcia?

Ja wykonać efekt oddalenia zdjęcia, a dokładniej mam na myśli zdjęcie 340 x 240 (przykład) które w pliku graficznym oddala się z pierwotnego rozmiaru do np 126 x 128. Mam nadzieję że dobrze i zrozumiale wytłumaczyłem i poproszę o sugestie do darmo0wych programów.

Niezrozumiale. Jeśli chodzi o grafikę to najlepiej sens problemu oddają obrazy. Przydałby się obrazek przedstawiający to, co chcesz uzyskać.

@kamil_w

postaram się dokładniej opisać : chodzi mi o oddalające się zdjęcie do miejsca w którym osiaga określoną rozdzielczość : zdjęcie ----> miniaturka i tylko miniaturka jest widoczna. To tak jakby ubrać" miniaturę fotografii w ramę i osiągnąć efekt 3D tylko który się "cofa do wymienionej miniatury.

A nie będzie to po prostu polegało na skalowaniu obrazka od pierwotnego rozmiaru do docelowego? Tu nie ma nic z operacji 3D…

@Pablo_Wawa

dokładnie taki efekt mam na myśli, nie znam się na grafice efekt byłby jak w 3D

W takim razie wklejasz jako warstwę dany obrazek, tworzysz duplikaty tej warstwy, skalujesz poszczególne obrazki i układasz tak, jak chcesz.

@kamil_w , mógłbyś mi powiedzieć jakim programem mogę to zrobić ?

Dowolnym obsługującym warstwy. Najprostszy i darmowy Paint.Net

Najlepiej znajdź przykład tego, co chcesz uzyskać i pokaż nam. Może da się coś takiego zrobić lepiej i bardziej elegancko.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQPGF10bF4IuBo96X4Hsdq25xmsmHJm00aZhKMkAMKDgAnrbUz9X2vPLVj1Dg

Tu jest podobny obrazek tylko ja chciałbym aby moja grafika się cofała" do miniatury

Czyli chcesz uzyskać efekt 3D? Nie ogarniam.

Chodzi o taki efekt?

test1v.gif

W każdym animatorze:Animation Shop,Gimp,PS,After Effects

Najprostszy sposób:robisz np.15 kopii zdjęcia i każde kolejne zmniejszasz o jakis stały % aż do uzyskania żądanych wymiarów.Zapisujesz jako gif.

@grandpajanek chodzi mi o taki efekt jednak nie chcę tego w gifie a jako foto.jpg i aby na tym zdjęciu widoczna była droga przechodzenia w mniejszą grafikę.