Kolorowe paski na ekranie

Podobny temat już był, ale ja mam co do niego troszkę inne informacje, więc postanowiłem założyć nowy wątek.

Od paru miesięcy, gdy temperatura mojego procesora przekracza 40 stopni celcjusza ( sprawdzam programem everest ),

na komputerze pojawiają się kolorowe paski które zawieszają mi komputer.

Gdy go normalnie włączam procesor osiąga temperaturę nawet 48 stopni, ale jakoś działa.

Jednak po włączeniu programu typu Bryce 5.5 , Blender , Maya itp.(jestem grafikiem komputerowym i tworca modeli 3D),

czy jakiejkolwiek gry w 3D albo gry online paski sie pojawiają

pokazując zdjęcie nauczycielce od informatyki powiedziała,że to moze być problem z monitorem ( ale wtedy paski były by od razu a tak nie jest) albo zasilaczem .

Co do parametrow to moge je później podac ( powiedzcie tylko co chcecie to sprawdzę w everescie ) .

Nie wiem czy mam kupić zasilacz czy to wina np. karty graficznej

karta jest w sumie do dupy : GeForce MX 4 więc słaba : P

ale nie wiem czy to jej wina bo cały czas działała dobrze nawet na Prince of Persia Warrior Within a mam ją juz od roku - dwóch lat.

Prosze o odpowiedź bo nie wiem co kupić … zasilacz czy kartę?

W sumie mam zamiar kupić nowy komputer ale tymczasowo wole kupić chociaż coś co naprawi ten problem żebym mogł jakoś pracować …

Proszę bardzo o pomoc i z góry dziękuję :slight_smile:

Pokaż nam to, co pokazałeś nauczycielce.

To zdjęcie oczywiście :wink: .

a temp grafiki jak ?

corson ,

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/152 … e5b13.html

to jest zdjęcie

a co do blędów przepraszam zaraz poprawie

jaka temp karty graficznej? a jak mogę to sprawdzić?

muszę dodać coś ważnego!

mogę aktualnie grać np. w Diablo II i pojawiają się paski!

Jednak pojawiają się one dopiero po jakiejś godzinie gdy procesor sie nagrzeje.