Limited or no connectivity-czyli problem z łącznością intern

Mam w domu 3 komputery do jednego jest podłączony Livebox TP a do pozostałych poprzez “sieciówki”. Na jednym laptopie działa lecz na drugim przestało działać i pisze : “limited or no connectivity” jak klikne na dymek to pisze(mam angielskiego XP) This problem occurred because the network did not assign a network adress to the computer" a ponadto gdy szukam poprzez Wirlesa to nie wyświetla owego Liveboxa. Co to może być. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje:*(jestem początkujący)

nowy-komputer-brak-internetu-t348302.html

Podobny temat w limited or no connectivity tylko tam chodzi o jednego kompa

Ty masz inną nieco sytuacje…

po 1. sądzę że skoro ci działało to masz włączone tzw dhcp czyli jak wejdziesz w panel sterowania / połączenia sieciowe / wybierasz karte sieciową i prawy przycisk myszy właściwości / dalej na dole masz w tym oknie wyboru TCP/IP / tam mi sie wydaje że masz wszystko zaznaczone automatyczne (wszystkie pola puste niepodświetlone)

po 2. sprawdz w consoli cmd / ipconfig/all (na każdym kompie adresy ip)

po 3. sądzę że możesz mieć te same adresy, albo na tym nie działającym jest adres nie pasujący do reszty w ogóle (np. na dwóch masz np. 192.168.1.1 i 192.168.1.2 a na trzecim 169.128.3.11 np.) on ci źle przydzielił TEN DHCP i nie widzi tego liveboxa też

po 4. sprawdz na dobrze działających kompach pkt 2

po 5. jak bedizesz miał adresy IP np. 192.168.1.1 i 192.168.1.2 a na trzecim 169.128.3.11 np. to proponuje na tym 3 kompie wejśc tak jak pkt 1 i tam ustawić recznie IP. wpiszesz adres ip, maske podsieci, brame domyślną, i na dole sa 2 okienka to tam serwer DNS też wpiszesz jedno okienko starcza

po 6. wszelkie info o masce podsieci, bramie domyślnej, i serwerze DNS zdobedziesz wykonując pkt 2 na dobrze działającym kompie tylko NIE PRZEPISUJ Z DOBRZE DZIAŁAJACEGO KOMPA ADRESU IP