Cześć. Zastanawiam się jak w kodzie zbudować menu. Program jest odpalany na mikrokontrolerze więc nie ma mowy o C++. To co piszę to gra typu refleks.
Menu Główne
Start gry -> rozpoczynamy grę
Opcje -> kolejne podmenu
Autorzy -> informacje o autorach
Wyjście -> Informacja na wyświetlaczu w stylu “Możesz teraz wyłączyć kontroler”
Podmenu opcji
Wybierz głośnik -> Chodzi o to po pisku głośnika trzeba jak najszybciej wcisnąć przycisk
Wybierz diody -> to co wyżej tylko, że po zapaleniu się wszystkich diód
Wybierz wyświetlacz -> j.w. z tym, że po wyświetleniu się jakiegoś komunikatu czy zmianie koloru wyświetlacza na np. zielony.
Powrót -> Powrót do menu głównego.
Jakie są wasze sugestie? Myślałem o strukturach i zbudować coś na zasadzie listy dwukierunkowej ale nie wiem jak podpisać pod konkretne struktury inne funkcje.
Jak się rozbudzę i rozłożę z płytką to sprawdzę. Chodzi o to, że to będzie menu wyboru więc switch w połączeniu ze scanfem odpada. Ale kod alexa można już przerobić Po menu będę poruszał się joystickiem i aktualne menu zostaje podświetlone ( tak naprawdę zamieniony kolor tła) a po wciśnięciu joysticka zostaje przeniesione do odpowiedniego menu. Co do joysticka przechwycę przerwanie lub po prostu w pętli wykryję
KEY = (LPC_GPIO1->FIOPIN >> 25) & 0x01;
i mam w KEY 1 lub 0 albo wciśnięto albo nie a pod ‘p’ po prostu podstawię jakąś zmienną którą będę zmieniać po zdarzeniach JOY_DOWN lub JOY_UP.
Ja wiem po prostu kopiowałem stary kod i nie optymalizowałem go jeszcze to pressed jeszcze wyrzucić w ifie dać od razu sprawdzanie co zostało wciśnięte.