Nie działa facebook

Od dwóch dni coś mi się dzieje z facebookiem. Czasami się trochę wczyta, ale kilka obrazków zawsze zostaje nie wczytanych i trwa to trochę długo, a czasami nie wczytuje się nic, a bywa nawet tak: http://imageshack.us/photo/my-images/689/chromef.png/ :wink:

Jest tak na wszystkich przeglądarkach. Inne strony działają normalnie. Jestem tu nowy i zielony w tych prawach, więc proszę o wyrozumiałość :slight_smile:

Spróbuj zmienić DNS lub MTU:

nie-dziala-facebook-t495736.html

Te DNS mam ustawić na 8888 i 8844 ? Tak zrobiłem i nie ma żadnych zmian, a tego MTU, to nawet nie ogarniam :wink:

Przyłączam się do tematu. Mi nie działa od wczoraj około 18 godziny. Mam internet mobilny z PLAY. Od razu mówie czyściłem już historie przeglądarek i sprawdzałem na każdej i na każdej nie działa. Proszę o pomoc.

No ja też mam mobilny z play :smiley: Przywróciłeś mi nadzieję :wink:

też mam taki sam problem i również mam internet z Play, mam nadzieje że problem niedługo minie

Też mam internet z Play i rozwiązałam problem zmieniając wartość MTU. Korzystałam z tego wpisu http://www.sevenforums.com/tutorials/94 … limit.html

Jeśli ktoś nie ogarnia to napiszę pokrótce jak to zrobić:

-otworzyć wiersz polecenia/w menu start wpisać cmd albo wpisać uruchom, potem cmd.exe i ok

-wkleić netsh interface ipv4 show subinterfaces zatwierdzić enterem i pokaże się jakie wartości MTU ma każde z połączeń sieciowych (w linku wyżej jest podany dokładny screen)

-teraz wystarczy wkleić ping google.com -f -l 1472 (nie będę tłumaczyć czemu taka wartość bo do końca tego nie wiem, ale trzeba od 1500 odjąć 28 potrzebne na “coś tam” :stuck_out_tongue: (w linku powyżej jest dokładnie opisane)

-jeśli pokazuje się informacja, że “Pakiet musi być podzielony na fragmenty” tzn, że wartość jest zła, trzeba sprawdzać po kolei co pasuje odejmując wartość, mi pasowało akurat 1472