Ocena słuchawek SENNHEISER HD 201

Zamierzam kupić słuchawki do komputera (słuchanie muzyki, oglądanie filmów, granie cs 1.6 / cod4, zintegrowana karta dźwiękowa) i poszukuję czegoś do 70 zł. Znalazłem na allegro następujący model:

http://allegro.pl/sluchawki-sennheiser-hd-201-hd201-tania-wysylka-i1695357979.html

Prosiłbym o wskazanie wad/zalet tych słuchawek, ewentualnie wskazanie czegoś lepszego waszym zdaniem. Nie znam się za bardzo na słuchawkach bo melomanem nie jestem. Czy takie słuchawki nadały by się również do odtwarzacza mp3/telefonu? Pozdrawiam.

Mam je od 8 miesięcy i jestem bardzo zadowolony.

Niewątpliwe plusy: Jakość wykonania, bardzo dobre odwzorowanie dźwięku (słychać detale w grach) są wygodne, cena, w miarę dobry bas i głośność.

Mam je od 8 miesięcy i wyglądają bardzo dobrze, są wykonane praktycznie z pancernego plastiku który jest giętki i niepodatny na złamania lub inne uszkodzenia.

Minusy: 3 metrowy kabel, przy dłuższym graniu (3-4 godziny) ucho może się spocić.

Ja polecam, nie znajdziesz nic lepszego w tej cenie i to jeszcze w takiej jakości.

wcześniej miałem takie:

http://allegro.pl/sluchawki-philips-shp … 71900.html

i porównując jedne do drugich nie widzę różnicy jeżeli chodzi o jakość głosu.

sennheisery trochę lepiej dolegają, mocniej dociskają.

myślałem że ta pianka izolująca/dociskająca jest z grubej gumy, jednak wygląda tak sam jak w philipsie.

gdybym miał kupować jeszcze raz to pewnie wybrał bym sennheiser ale ze względu na wygląd nic więcej :smiley: :smiley:

Też miałem te Philipsy i nawet nie porównuj ich do tych Sennheisera, bo jest olbrzymia różnica w jakości dźwięku. Sam mam Sennheisery HD 202 i mogę tę firmę każdemu polecić. Poszukiwałem słuchawek do DJ’owania już parę lat temu i trafiłem na okazję. Nie żałuję tej decyzji po dziś dzień. Polecam!

Osobiście mam i sobie chwalę. Są wygodne i wyglądają dość solidnie. Jakość dźwięku zadowalająca w zupełności :wink: