Zmiana wyglądu paska zadań - gdzie zapisać

Witam,

Od razu mówie ze jestem laikiem jesli chodzi o komutery.

Mam do was takie pytanie.

Otóż dawno temu moj kolega zmienił mi wygląd mojego paska zadań.

Podobny do Visty. Mam Windows XP.

Chciałam się zapytać gdzie muszę wejść aby zobaczyc co to za “program” został wgrany.

Niedługo bedę robić format… i po zainstalowaniu ponownie chciałabym wrócic do takiego wygladu.

Kolegi niestety nie moge sie zapytać bo jest za granicą…

Jeśli jest możliwośc sparwdzenia tego proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Jesli mial XP? to napewno byl to program ‘‘vista inspirate pack 2’’ tez taki kiedys mialem, ale zmula kompa… :smiley: =D>

Tego typu zmienaczy jest sporo i nie musi to być akurat ten. Faktem jest że znacząco obciąża on komputer i nie warto tego instalować. Lepiej samemu wykonać modyfikacje, najlepiej od razu do Windows 7 bo jest milszy dla oka.

Kilka poradników na ten temat jak samemu zmodyfikować Windows XP:

Zmiana XP w Seven

True Transparency

Ustawianie przezroczystości paska zadań i menu kontekstowego.

tyska2410 ,

Poczytaj Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Mi chodzi o to jak w kompie sprawdzic jaki to jest program…

Nie chce szukać po necie bo wiem ze identycznego nie znajde.

Gdzie mozna sprawdzić zapisanie tego “zmieniacza”

Ale o co dokładnie ci chodzi? O folder gdzie instaluje się aplikacja? Wyjaśnij co dokładnie miałeś na myśli.