Poszukuje oprogramowania do HP Compaq 6820s

Witam. Chciałbym aby ktoś kto się zna znalazł mi jak najlepsze oprogramowanie do mojego laptopa HP Compaq 6820s. Ponieważ mój komputer w chwili obecnej chodzi jak stary zardzewiały ruski czołg :-x

Informacje o tym pudełku:

System: Microsoft Windows XP Professional v. 2002 dodatek SP3

Komputer:Intel® Pentium® Dual CPU T2410 @ 2.00GHz 2.00GHz, 2.00 GB RAM rozszerzenie adresu fizycznego

Karta: ATI Mobility Radeon X1350

PS. Co do karty nie wiem czemu ale nie mogę zainstalowac najnowszego oprogramowania do karty graficznej serii 1300

dzieki czemu moje call of duty modern warfare 2 ma jakies dziwne znaki zamiast liter.

Ładnie proszę o pomoc ponieważ w temacie komputerów jestem zielony jak zielsko :slight_smile:

Wszystko jest na stronie producenta laptopa.

Ps. Jako pierwsze zainstaluj sterowniki od chipsetu.

Ok. Dzięki :wink: ale czy mógłbyś mi podac poszczególne, które ściągnąc bo jak widzisz jest ich tam kilka do wybrania :slight_smile:

Hej,

Więc w poniższej kolejności:

:arrow: Sterownik - Chipset - tutaj oba sterowniki; najpierw Intel Chipset Installation Utility dla ICH8 do systemu Microsoft Windows 2000 i XP , później Infineon Trusted Platform Module (TPM) Driver ,

:arrow: Sterownik - Pamięć masowa - Intel Matrix Storage Manager - oprogramowanie do zarządzania transferem dyskowym. Możesz, ale nie musisz instalować. Jednak instalacja może polepszyć szybkość pracy kontrolera dysku, a co za tym idzie i całego komputera. Sterownik kontrolera Intel SATA AHCI jest niezbędny w czasie instalacji, gdy Windows XP instalujemy na dysku SATA działającym w trybie AHCI. Jednak skoro system jest już zainstalowany, sterownik nie będzie potrzebny,

:arrow: Sterownik - Grafika - tutaj jest tylko jeden, więc nie ma co wymieniać,

:arrow: Sterownik - Dźwięk - tylko ADI SoundMAX High-Definition (HD) Audio Driver for Microsoft Windows XP/2000, poprawkę MUAA masz już zainstalowaną z racji posiadania dodatku SP3 w Windowsie XP,