system
(system)
#1
Potrzebuje pomocy. Dzisiaj rano wyskoczył mi komunikat o uszkodzeniu bazy danych w antyvirusie Kaspersky 2010.
Dokładny komunikat brzmi: "Plik czarnej listy kluczy licencyjnych nie został odnaleziony lub jest uszkodzony. Aby, kontynuować działanie,
uruchom aktualizację". Sęk w tym, że mi aktualizacja nie działa, bo komputer nie chce się podłączyć z internetem. Druga sprawa,
że cała ochrona WWW/maila itp. została wyłączona z powodu uszkodzenia bazy danych wirusów.
Podsyłam logi z najpopularniejszych na tym forum programów. Może spotkał się już ktoś z tym lub wie w gdzie tkwi problem(wirus,robak)?
Logi z Combofixa:
http://wklej.to/E1lK
Logi Gmer:
http://wklej.to/DRT9
Logi OTL:
http://wklej.to/xFyA
Extras:
http://wklej.to/tpYe
Hijackthis:
http://wklej.to/OGFj
kosti1
(kosti1)
#2
tym przeskanuj w trybie awaryjnym i wywal co znajdzie http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html
system
(system)
#3
Zrobiłem quick scan - logi http://wklej.to/DN0i
Flanet
(Flanet)
#4
Heh… I jeszcze wykonaj 50 testów pod dosem
Tak naprawdę to zwykły błąd Kasperskiego przy aktualizacji. Rozwiązanie:
Menu START - Wszystkie programy - Kasperski Anti-Virus 2010 - Modyfikuj, napraw lub usuń. Wybierz napraw. Jeśli nie pomoże, to reinstalacja KAV.