Problem z odtwarzaniem filmów na youtube

Witam otóż mój problem polega na problemie z odtwarzaniem filmów na youtube.Niektóre działają niektóre nie działają a jeszcze inne zawieszaja sie w połowie.Regularnie wyskakuje mi na nich “Wystąpił błąd spróbuj ponownie później”. Dodam jeszcze że Adobe flash player przeinstalowywalem juz kilkukrotnie i to nie dawało żadnych efektow,sprawdzałem też czy taki problem występuje na innych przeglądarkach wiec pobralem chrome ale niestety tam bylo to samo.Nie mam pojecia co moze mi blokować youtube.Licze na waszą pomoc

Pozdrawiam

Spróbuj tak-

-na dowolnym filmie PPM,i odznacz przyśpieszenie sprzętowe.Kiedyś pomagało. :slight_smile:

sprawdzałem to też i nie pomogło :slight_smile:

Wyłącz wszystkie programy zabezpieczające komputer, blokery reklam w przeglądarkach itd itp

I wtedy zobacz.

To też nic nie dało,jednakże zapomniałem dodać jednej rzeczy.Otóż mam internet mobilny orange i od juz jakiegos czasu przestaje mi działać (ale to juz zupełnie inna historia) być może to ma jakiś wpływ na youtube ale ten problem z netem mam juz jakis dłuższy czas a z youtube moze 2 tygodnie, moze miesiac.Po sprawdzałem troche pare dni temu i wyszło ze avast troszke mi blokuje gdy go odinstalowałem to zaczeło mi mniej tych błędów wyskakiwac lecz teraz wyskakuje mi błąd gdy chce przewinąc jakis filmik powiedzmy od 2 do 5 minuty.

Pozdrawiam

Sprawdź na innym komputerze jak działa czy ten mobilny Orange. Zobacz w jakiej technologii się łączysz. Może korzystasz z EDGE lub jeszcze gorzej z GPRS albo limit danych został wyczerpany.

Również mam Internet Mobilny z Orange i problem występuje od jakichś 3-4 tygodni.

“Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później”.

http://i.imgur.com/HhdWSl9.png

Filmy można oglądać po włączeniu np. Hotspot Shield’a.

Tak więc wina ewidentnie leży po stronie Orange…

W wolnym czasie będę musiał złożyć kolejną reklamację :confused: Wszystkich innych, u których występuje ten błąd zachęcam do tego samego.

EDIT:

Z tego co widzę, użytkownicy z oficjalnego forum Orange już zgłaszali ten problem: http://www.orange.pl/kid,4002278347,id, … hread.html

KPINA KPINA I JESZCZE RAZ KPINA! !!

Bo w Orange tak jest…

Jestem u nich tylko ze względu na zasięg.

Ci konsultanci w Orange to ogólnie mają pretensje, że w ogóle się do nich dzwoni. Jeden raz, kiedy źle naliczyło mi w nocy transfer, w czasie trwania “szczęśliwych godzinach”, konsultantka próbowała mi w mówić, że w Orange jest możliwe pobranie ponad 10GB w ciągu 7 minut (bo dopiero o 8:07 zostało rozłączone połączenie z Internetem). Potem wmawiała mi, że wina leży po mojej stronie, że “Nikt tego wcześniej nie zgłaszał!” (oczywiście na forum Orange było mnóstwo zgłoszeń dotyczących błędnego naliczenia). Dopiero musiałem wysyłać reklamację, którą rozpatrywali przez ~2 tygodnie (oczywiście z wynikiem pozytywnym dla mnie). Nie wspominając o tym, że przez te 2 tygodnie narzucono limit transferu (do ~7KB/s). I tak dobrze, że nie aktywowałem usługi “Cała naprzód”, bo z tego co wyczytałem, to niektórym przysyłali rachunki na ponad 5000zł…

Więc ogólnie u mnie znacznie się poprawiło gdyż przestawiłem komputer bliżej dzwi balkonowych z modemem skierowanym na okna.Zdecydowanie pomogło ,teraz też wyskakuje błąd ale po odświeżeniu strony lub (daje wstecz i spowrotem na stronke) jest juz wszystko wporządku.Co prawda błąd wyskakuje dość czesto ale teraz juz nie mam tak jak wcześniej ze wyskoczył bład i juz nie moglem odpalić tego filmiku na youtube a teraz wystarczy tak jak wspomnialem 1 odświeznie bądz wstecz i spowrotem na stronke i jest wszystko ok.Dodam też że (jeśli ktoś miał problem z często nie działającym internetm czyli) - (internet teoretycznie jest włączony ale nie pobiera danych -> przynajmniej ja tak miałem to przeniesienie modemu zdecydowanie pomoglo jest o wiele mniej tych jakby rozłączeń więc polecam troche pokombinowac z tym modemem może kupić sobie tą przedłużke do usb jesli ktos ma taka mozliwosc.

Pozdrawiam