Problem z Routerem Netii . Brak połączenia DSL

Witam, ostatnio po około 2 miesiącach oczekiwań po podpisaniu umowy w końcu przyszedł ktoś podłączyć internet. Poprowadził kabel do pokoju z przedpokoju. Nie podłączył dostarczonego mi routera ZyXEL kazał czekać aż ktoś przyjdzie to zrobić. Lecz nie miałem zamiaru czekać i podłączyłem wszystko sam, niestety dioda obok DSL się nie pali, a przeglądarka ukazuje napis “DSL NO CONNECTION” Dzwoniłem do nich ale po półtora godzinie przełączania pomiędzy obsługą nie udało mi sie pogadać z technikiem… Sygnał( dowiedziałem się podczas rozmowy) już jest więc to nie sprawka tego

Ale teraz pytanie , mam usługę na liniach TP koleś przyszedł i poprowadził z kabla z klatki ( gdzie kiedyś miałem TP) do mojego pokoju. Tylko żę wygląda to tak ze z kabla tp wychodzą 4 kabelki NIEBIESKI CZERWONY i 2 BIAŁE. Do kabla który idzie do mnie idą tylko czerwnony i biały… Czy to jest złe podłączenie ?

http://img256.imageshack.us/img256/8635/beztytuuocs.png

Podłącz telefon i będziesz wiedział czy dobrze jeśli chodzi o samo podłączenie linii.

Masz coś jeszcze podłączone pod tą linię ?

telefon nie działa, gdy go połączyłem pod router to takie pikanie jakby zajęte było … nie nie mam nic podłączone do tej lini

Po co podłączasz pod router ?

Normalnie wtyczkę od telefonu podłącz do gniazdka telefonicznego (które monterzy założyli ci na końcu linii).

Routera w tym czasie nie podłączaj.

Ps.: A jaki i gdzie masz abonament za telefon ?

Bo może płacisz za samo utrzymanie linii, a wtedy to nie wiem czy telefon w ogóle się odezwie.

mam nową umowe za 107 złoty ja sie nie myle telefoni net 8 mega tyle ze po pół roku zaczne placić abonament

Może za te pół roku będe miał neta, próbowałem sam telefon cisza w słuchawce …

co z tymi kabelkami mam podłączyć reszte metodą prób i błędów ?

exDany , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Jaki to kabel? RJ-11 a może RJ-45 albo inny? Albo wrzuć może zdjęcie tego kabla. Skoro gość Ci ciągnął kabla z klatki to może coś nagrzebał tam i dlatego się zmył i powiedział, że ktoś przyjdzie. Ja Netię dostałem z modemem a router sam sobie później zakupiłem i podłączam do niego kabelek od telefonu, w routerze w ustawieniach podaję login i hasło do sieci i działa u Ciebie też powinno ale skoro w słuchawce masz ciszę to zadzwoń do TP.

http://pl.wikipedia.org/wiki/RJ-11

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rj-45

Przypomniała mi się jedna rzecz, zadzwoń do TP, bo może Ci linię wyłączyli, jeśli miałeś źle odłożoną słuchawkę. Kiedyś miałem walnięty telefon i odkładając słuchawkę sygnał się nie odłączał o czym w domu nie wiedzieliśmy, któregoś razu chcemy dzwonić a tu cisza w słuchawce, dopiero w TP nam powiedziano, ze słuchawka ponad 2h była źle odłożona i to powodowało jakieś zakłócenia czy coś i dlatego nam odłączyli linię.

Pozdrawiam!

Sprawdź jeszcze raz dobrze umowę, bo jeślibyś miał wszystko z netii, to powinieneś płacić: 79 + 35 = 114 zł

http://www.netia.pl/oferta_dla_domu,info,122.html

Najpierw dzwoń z reklamacją telefonu tam skąd masz telefon.

Przynajmniej ja tak mam w erze.

Przeniosłem się z internetem oraz telefonem i teraz jak będę miał awarię mam dzwonić do ery, a oni przysyłają albo swojego technika, albo z tp.

Kabel zapewne masz czterożyłowy (z wzmocnioną izolacją), bo gdzieś po drodze było miejsce, gdzie mógł być narażony na uszkodzenia mechaniczne.

Sam mam w domu ze dwa metry takiego kabla (bo tyle zostało po podłączeniu drugiego końca do skrzynki na dworze).

Co ty znowu z tymi kabelkami ?

Pisałem,że podłączasz do gniazdka telefonicznego, a jak nie założyli ci gniazdka to dzwoń i niech szybko dokończą co zaczęli.

Z tego samodzielnego grzebania w kabelkach, to jeszcze sobie kłopotów narobisz, bo jeszcze ci wmówią, że uszkodziłeś linię albo coś innego.

Dwa razy w tp “urwał” mi się telefon i ani myślałem zabierać się za grzebanie w gniazdku.

Sprawdziłem tylko innym (starym, ale sprawnym jeszcze) aparatem, czy nie jest to wina aparatu i dzwoniłem z reklamacją.

tak tak płace te 114 , strzelałem bo nie pamiętałem dokładnie ile wiedziałem ze coś ponad sto.

roobal dziś znów bede próbował się skontaktować z technikiem wczoraj zmarnowałem na to 1,5 godz. Sprawdzałem telefon od razu podłączyć do gniazdka - mam gniazdo zainstalowane w pokoju.

Sygnał" podobno" już jest , z tego co powiedzieli w biurze obsługi klienta. Próbwowałem także dowiedzieć się co z tym iałym i niebieskim kbelkiem to coś móiwli o jakiejs synchronizacji, ale chcieli mnie przełączyć do technika. Do czego niestety nie doszło …

Ja na twoim miejscu męczyłbym ich najpierw, żeby ruszył telefon.

Bo trudno się spodziewać działającego internetu na niesprawnej linii telefonicznej.

Zobacz jeszcze tu: http://www.frazpc.pl/b/186026

pomyłka

Dzwoniłem i w końcu się dodzwoniłem , podobno jestem źle podłączony. Osobą z którą rozmawiałem była ostro zdziwiona że podłączyli mnie do polowy kabla :wink:

Dzięki wszystkim za pomoc :slight_smile:

tasia26

Ludzie chciałabym Was wszystkich przestrzec przed podpisywaniem jakiejkolwiek umowy z tą firmą !!

Sorry za chaotyczny post ale piszę na świeżo po tej “rozmowie”.

Jednym zdaniem mówiąc: nie polecam neti nikomu,to kłamliwa firma. Na każdy punkt w regulaminie maja swój kruczek i z nimi nie wygrasz. Mi pozostaje tylko czekać z utęsknieniem do konca umowy, w nowej lokalizacji zakładam telefon w TP. Za kilka mięsiecy pojawi się pewnie jakiś magik z neti i bedzie czarował żeby do nich przejść…nie chciałabym być wówczas w jego skórze.

Wiesz co to jest UKE ?

Napisz skargę na operatora http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla … &page=text

niestety musze go poprzeć , daleko od netii !

Jak już pisałem miał ktoś przyjśc naprawić usterke z kablami, nikt nie przyszedł… Sygnał dalej nie dociera do routera. Od kilku dni idzie już 3 miesiąc od podpisania umowy, to jest chore. Nie wiem czy przysługuje mi zerwanie umowy ?? Powiedziałem im wczoraj że jak do poniedziałku tego nie zrobią chce zerwać , on mi powiedział że jeśli nikt nie przyjdzie w poniedziałek to złożymy reklamacje… Na czym ona bedzie polegać na kolejnym miesiącu czekania , czy można zerwać umowę?

Aha na połączenia łącznie półtorej godziny straciłem już 50 złoty!

Znalazłem taką listę: http://www.netia.pl/punkty_sprzedazy.html

Tylko nie wiem co w przypadku Netii w takim punkcie można załatwić #-o .