Problem z kontem Social Club i iFruit

Chciałem dziś uruchomić aplikację iFruit, żeby tresować Chopa. Wpisałem e-mail i hasło i “login i hasło błędne”. Po kilku próbach logowania okazało się, że pomyliłem znaki w mailu bo wpisywałem kropkę, a prawidłowo była podłoga. To wszedłem na Social Cluba w przeglądarce, mając nadzieję na rozwiązanie. Postanowiłem zweryfikować swój e-mail. Niestety na Google Chrome na Androidzie wyskakiwał błąd, że login i hasło są nieprawidłowe, a wszedłem na Firefoxa w kompie mamy i bez problemu się wpisałem. Czyli nie tylko Opera ma coś nie tak?! Nie mam dostępu do kompa, laptop umarł, a mama pracuje na swoim, a ja nie chcę czekać jeszcze 2-3 tygodnie, aż dostanę nowy sprzęt. Zweryfikowałem i podejmuję kolejną próbę zalogowania się do iFruit. Wyskoczył mi komunikat, że konto zostało zablokowane i muszę zalogować się na stronę Social Club, by je aktywować. Jak wpisuję na stronie normalnie e-mail i hasło, to pokazuje mi się, że konto zostało zablokowane, ale jak loguję się przez PlayStation czy Facebooka to działa. Bardzo dziwne. Konto utworzyłem łącząc je z kontem PlayStation Network, bo kupiłem na PS3, żeby mieć łatwy dostęp do Online, ale hasło wymyśliłem i nie wiem, jakie to hasło, czy to, co wymyśliłem, czy PlayStation, ale chyba oba nie działały. Jak to wytłumaczycie, że logując się normalnie nie mam dostępu, a logując się przez PS mam dostęp i w ogóle co mogę zrobić, żeby poskładać to, co zagmatwałem na swoim SC? Nie będę zakładał nowego konta, bo już u siebie osiągnąłem trochę i chciałbym to przenieść na PC bez kombinowań w stylu “How to tranfer character to another Social Club account from PS3”.

Dobra, udało mi się odzyskać konto. A po restarcie iFruita pojawiły się możliwości zalogowania się do postępów z PlayStation 3 (dopiero teraz?!).