Mam problem ze stacją dysków CD, a mianowicie nie czyta w ogóle płyt.Po włożeniu płyty do stacji następuje “dziwny dźwięk” poczym nie jest ona odtwarzana…
MOja stacja dysków jest firmy LG, sterowniki mam w porządku jak i również “zdaniem” komputera stacja działa poprawnie
Ja także miałem podobny problem z moim DVD (LG) .Zaniosłem napęd do sklepu w którym go kupiłem i tam powiedzieli mi ze napęd jest popsuty i wysłali go do serwisu (na gwarancję)
No to zacznijmy od poczatku. Stacja jest prawidłowo wykrywana przez system a nie działa. Więc sprawdz w menadzer urządzeń>>kontrolery ide…>>Kanał pomocniczy>>Zaawansowane czy jest właczone dma.
Sprawdz zworkę na napedzie z tyłu. Musi być master jak masz jeden i podpieta na koncu tasmy.
Najlepiej jak masz ją rok to serwis, jest zapewne na gwarancji.
Spróbuj podociśkać kable lączące cd z płytą g. ja tak miałem i się styki obluzowały (najprawdopodobniej przez wibracje wywołane jej działaniem). Podociśkałem i wszystko było ok Możle też, że padła w końcu to LG :lol:
moja znajomość na kompie nie równa się z Waszą heh więc dlatego napisałam, w nadziei o jakąś dobrą porade… oczywiście już rozmontowałam całego Cd-roma, przeczyściłam itd. ale lipa znów to samo w ogóle nicego nie czyta a za każdym razem pojawia się błąd dysku, że płytwa nie jest sformatowana itd
Jeśli sprzedaje się najwięcej napędów LG i LITE - ON to wiadomo że będzie ich więcej w serwisach jako niesprawnych - jak kiedyś problem tłumaczyłem rozpatrując to w procentowej sprzedaży wszystkich napędów CD z tymi markami nie jest źle.
I nie ma się co oszukiwać LG i LITE-ON to praktycznie najtańsze napędy CD na rynku.
Jeśli masz jeszcze gwarancję to nic nie kombinuj tylko zanieś do sklepu
Złączono Posta: 29.01.2006 (Nie) 11:12
A jeśli już gwarancja się skończyła to pozostaje jeszcze “rękojmia”
z tytułu niezgodności towaru z umową : odpowiada sprzedawca odpowiedzialność ta powstaje z mocy prawa , istnieje 2 lata od wydania towaru, kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, a w dalszej kolejności może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności konsument powinien zawiadomić o tym sprzedawcę,