System Windows nie może odnaleźć pliku firefox.exe

Dzień dobry,

Zdaję sobie sprawę z faktu że na ten temat jest mnóstwo wątków, lecz żaden mi nie pomógł…

Mam problem z Mozilla Firefox, kiedy chcę otworzyć przeglądarkę wyskakuje mi komunikat:

’System Windows nie może odnaleźć pliku “C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe” '

Jak można temu zaradzić?

Z góry dziękuję za pomoc. :slight_smile:

Uszkodzone instalacja programu? Zainstaluj jeszcze raz bez odinstalowywania obecnego programu i sprawdź.

Wejdź na dysk C, znajdź folder Program Files, następnie Mozilla Firefox a potem firefox.exe.

Jest w ogóle taka ścieżką?

Ponowna instalacja nic nie daje, komunikat nadal się pojawia.

A scieżka jest, dlatego nie rozumiem co jest nie tak…

a jak zainstalujesz przeglądarkę w takiej ścieżce: C:\Program Files\ Firefox \firefox.exe"?

Kiedy próbuje odinstalować pokazuje mi się następujący komunikat:

‘C:\Program Files\Mozilla Firefox\uninstall odwołuje się do lokalizacji, która jest niedostępna. Może ona znajdować się na dysku twardym tego komputera lub w sieci. Upewnij się że dysk jest właściwie włożony i że masz połącznie z internetem lub siecią, a następnie spróbuj ponownie.Jeśli nadal nie będzie można zlokalizować informacji, być może zostały one przeniesione w inne położenie.’

A jeśli chodzi o instalowanie w C:\Program Files\Firefox\firefox.exe. Nie bardzo wiem jak to zrobić, ponieważ nie ma możliwości zmiany miejsca w którym zapisuje plik.

Masz możliwość

Odpalasz plik instalacyjny, wybierasz podczas pytania o rodzaj instalacji: Uzytkownika i w następnym oknie wskazujesz ścieżkę.

Niestety nic to nie dało, nadal ten sam komunikat.

Sprawdź AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/en/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

Zamknij przeglądarkę.

Uruchom AdwCleaner i kliknij Usuń (komputer uruchomi się ponownie).

Niestety, to nie rozwiązało problemu.

http://wklej.org/id/906632/

Pozostaje skan OTL analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741

OTL:

http://wklej.org/id/906663/

Extras:

http://wklej.org/id/906666/

Dodane 26.12.2012 (Śr) 20:02

Działa!

Cudem, po instalacji Malwarebytes Anti-Malware, przeskanowaniu i usnięciu ‘zagrożonych’ plików.

http://download.cnet.com/Malwarebytes-A … tag=button

Dnia nie odzyskam, ale ciesze się że działa.

Dziękuję wszystkim za pomoc! :smiley: