pepsicola
(Marta Martini)
26 Grudzień 2012 15:37
#1
Dzień dobry,
Zdaję sobie sprawę z faktu że na ten temat jest mnóstwo wątków, lecz żaden mi nie pomógł…
Mam problem z Mozilla Firefox, kiedy chcę otworzyć przeglądarkę wyskakuje mi komunikat:
’System Windows nie może odnaleźć pliku “C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe” '
Jak można temu zaradzić?
Z góry dziękuję za pomoc.
Cedar
(Cedar)
26 Grudzień 2012 15:59
#2
Uszkodzone instalacja programu? Zainstaluj jeszcze raz bez odinstalowywania obecnego programu i sprawdź.
troiP
(troiP)
26 Grudzień 2012 16:00
#3
Wejdź na dysk C, znajdź folder Program Files, następnie Mozilla Firefox a potem firefox.exe.
Jest w ogóle taka ścieżką?
pepsicola
(Marta Martini)
26 Grudzień 2012 16:22
#4
Ponowna instalacja nic nie daje, komunikat nadal się pojawia.
A scieżka jest, dlatego nie rozumiem co jest nie tak…
troiP
(troiP)
26 Grudzień 2012 16:30
#5
a jak zainstalujesz przeglądarkę w takiej ścieżce: C:\Program Files\ Firefox \firefox.exe"?
pepsicola
(Marta Martini)
26 Grudzień 2012 16:48
#6
Kiedy próbuje odinstalować pokazuje mi się następujący komunikat:
‘C:\Program Files\Mozilla Firefox\uninstall odwołuje się do lokalizacji, która jest niedostępna. Może ona znajdować się na dysku twardym tego komputera lub w sieci. Upewnij się że dysk jest właściwie włożony i że masz połącznie z internetem lub siecią, a następnie spróbuj ponownie.Jeśli nadal nie będzie można zlokalizować informacji, być może zostały one przeniesione w inne położenie.’
A jeśli chodzi o instalowanie w C:\Program Files\Firefox\firefox.exe. Nie bardzo wiem jak to zrobić, ponieważ nie ma możliwości zmiany miejsca w którym zapisuje plik.
troiP
(troiP)
26 Grudzień 2012 16:58
#7
Masz możliwość
Odpalasz plik instalacyjny, wybierasz podczas pytania o rodzaj instalacji: Uzytkownika i w następnym oknie wskazujesz ścieżkę.
pepsicola
(Marta Martini)
26 Grudzień 2012 17:03
#8
Niestety nic to nie dało, nadal ten sam komunikat.
falcon89
(falcon89)
26 Grudzień 2012 17:07
#9
Sprawdź AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/en/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Zamknij przeglądarkę.
Uruchom AdwCleaner i kliknij Usuń (komputer uruchomi się ponownie).
pepsicola
(Marta Martini)
26 Grudzień 2012 17:16
#10
Niestety, to nie rozwiązało problemu.
http://wklej.org/id/906632/
falcon89
(falcon89)
26 Grudzień 2012 17:18
#11
pepsicola
(Marta Martini)
26 Grudzień 2012 18:09
#12
OTL:
http://wklej.org/id/906663/
Extras:
http://wklej.org/id/906666/
– Dodane 26.12.2012 (Śr) 20:02 –
Działa!
Cudem, po instalacji Malwarebytes Anti-Malware, przeskanowaniu i usnięciu ‘zagrożonych’ plików.
http://download.cnet.com/Malwarebytes-A … tag=button
Dnia nie odzyskam, ale ciesze się że działa.
Dziękuję wszystkim za pomoc!