100 % CPU i OS po uruchomieniu komputera

Witam

Najpierw zacznę że jestem totalny laik w komputerach. Zaczęło się około 4 miesiecy temu. W laptopie padło zasilanie, kolejny raz bo zasilacz mi poszedł- nie łączy czasami. Ale tym razem jak włączyłem ponownie laptop to zamulony totalnie. Mam Viste. Włącza się czasami nawet kilka godzin i od razu jak ustaliłem OS na 100% i CPU na 100%.

Zatem nic nie chodzi. Walcze od 4 miesiecy bo może jakis wirus (BitDefender, Avast) czy bad sectory (tutaj uzyłem HDD), ale nic nie wykryłem . I dziwne bo Windows nie che zrobic Checkdisk pomimo to. Jestem gotowy już na format ale postanowiłem jeszcze spróbowac tutaj i prosić o pomoc i zerkniecie na log.

Mam nadzieję na pomoc w problemie. Z góry dzięki. Tryb awaryjny jest OK choć tu i normalnie nie działa internet. Nie wiem czy ma znaczenie tuz przed padnieciem używalem pierwszy raz Chomikbox do sciągania plików.

Log Hijack: http://wklej.to/ucakY

Fix:

O8 - Extra context menu item: &Wyszukiwarka na pasku narzędzi AOL - C:\ProgramData\AOL\ieToolbar\resources\pl-PL\local\search.html

O3 - Toolbar: (no name) - {0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0} - (no file)

O2 - BHO: Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.conduit.com?SearchSource= … =CT1060933

Ale to tylko kosmetyka, toolbary :frowning:

Według HJT nic nie ma.

Może włącz Combofixa - nie jest bezpieczny dla systemu, ale go się już gorzej popsuć nie da ;D

Daj log z OTL.

Może to problem ze sprzętem? Zwarcie?

Combofixem juz dzialalem.

Nie pisałem, ale jak startuje mi komp to musze recznie przejsc przez komunikat ze bateria słaba. A propo Laptop to HP Pavilion

Cos mozesz Borys poradzic na kłopoty sprzetowe jak zwarcie- jak to sprawdzic, gdzie?

Czy log z OTL bedzie sie czyms róznił od Hijack