13ście svchost.exe ,

Witam serdecznie,

od jakiegoś czasu przycina mi komputer, wcześniej zakładałem tutaj wątek odnośnie tnącego się internetu, gdzie dźwięk strasznie się przycinał tak jak by zwalniać odtwarzaną np. piosenkę o 99%.

Winę ponosi za to chyba svchost.exe możliwe ze w jakiś sposób jest zainfekowany, albo nie wiem podmieniony z plikiem wirusowym o tej samej nazwie.Ciężko mi powiedzieć, a za bardzo nie znam się…

W każdym razie mam 4 giga ramu , dwurdzeniowy procek, wszystko w jv16 odznaczyłem żeby szybciej się uruchamiało ale nic. W CCleaner mam tylko 2 procesy przy starcie, a nieraz windows zaprasza mnie przez 30 s…

Windows włącza się długo, svchostów jest momentami trzynaście- nie wiem czy to normalne. Gdy jeden ma zużycie np 54% kolejny ma 33% a ileś pozostałych 0%… Potem po jakimś czasie mija ta zwiecha np po łączeniu/ rozłączeniu z internetem i znowu jest ok czyli - svchost.exe 0% (każdy z 13)

Czasem wyskakują dziwne procesy np conhost.exe itp. COMODO nic nie pokazuje, komputer defragmentuję regularnie…aktualizacja antywira itd wszystko na bieżąco.Zaraz przeskanuję komputer Dr Cure it jakos tak i spy botem…

Procek: AMD Athlon II X3 425 Processor 2.70 GHz

4,00 GB (3,25)

windows 7 . 32 bitowy system operacyjny

Powiedzcie co się dzieje, bo to jest nienormalne, ta maszyna powinna śmigać…

Powinna, ale nie śmiga .:stuck_out_tongue_winking_eye: Ta ilość scchostów wydjae mi się normalna, ja sam mam ich trochę uruchomionych i wszystko jest ok. Przeskanuj sobie kompa doktorem web, i oczyść oraz zdefragmentuj rejestr(w jv masz takie opcję)… Tutaj masz opis tego pliku systemowego: http://www.neuber.com/taskmanager/proce … t.exe.html

Dodane 23.01.2011 (N) 7:47

Zapoznaj się jeszcze z tym: http://support.microsoft.com/kb/314056/pl

A nie odznaczyłeś przypadkiem za dużo opcji w jv16, czegoś od systemu co potrzebne jest mu do prawidłowego działania? Masz jakiś punkt przywracania sprzed tamtej operacji? Spróbuj przywrócić system.