3ds max 7 Czy można w nim robić gry?

Witam wszystkich. Jeśli nie w tej kategori powinienem pisć to sorki, mam małe pytanie tak jak w temacie. Można robić w nim bezpośrednio? jeśli tak to w jaki sposób? czy potrzebna jest jakaś dodatkowa aplikacja? Jestem początkującym użytkownikiem tego programu ale postrafie już zrobić co nie co proszę o odpowiedz. Pozdrawiam

Sam szkielet + tekstury nakładać to tak, ale nic więcej…

Wiem o tym , że można a zna ktoś z was może program do którego moge importować modele i tak tworzyć gry 3d. Chodzi mi o profesjonalny program (jak po polsku lub jest spolszczenie to by było SUPER) ale takie programy wychodzą zazwyczaj w angielskiej wersji. Proszę tylko nie w stylu The 3d game maker bo to to jest kicha na maxa POZDRO

Żeby zrobić dobrą grę musisz nauczyć się programować. A to już nie takie proste.

nie ma czegoś takiego jak “program, w którym zrobię profesjonalne gry 3D”… gry robi się w programach, które przypominają wyglądem notatnik, tam trzeba zaprogramować cały engine, potem dopiero liczą się modele, textury, skrypty, mapy itp.

Profesjonalne enginy do gier kosztują setki tysięcy dolarów, na darmowe i dobre nie ma co liczyć!

Dzięki za pomoc, mam rozumieć że w każym języku programowania można taki engin ??