8800GTS 320 czy 640 dla LCD 19'?


(Macio117) #1

Witam,

Co byłoby najlepszym wyborem GeForce 8800GTS 320 czy 640 dla Monitor LCD 19" Samsung SyncMaster 971P Czarny 1376zł ?? :?: ??


(Rastko1) #2

wystarczy :wink:


(Macio117) #3

A może jakieś uzasadnienie :?:

Ponieważ na innym forum pisali inaczej, więc mały mętlik się zrobił :-o


(Błażej) #4

Jak masz kase bierz 640Mb

Wiadomo że lepsza.

Sam bym wziąć 320mb i zaoszczędzoną kase władował na więcej ramu.


(Ali142) #5

Miedzy tymi kartami nie praktycznie zadnej roznicy... Jedyna zauwazalna roznica dopieor jest odczuwalna w wyzszych rozdzielczosciach przy duzych teksturach (np. Gothic 3), ale jesli masz fundzusze ok 1400 zl to lepiej kupic Radona X2900XT, ktory jest lepszy od tych dwoch kart w wiekszosci gier i w 3DMarku, ale ma jeszcze niedopracowane sterowniki, wiec mozesz liczyc, na to, ze bedzie jeszcze lepiej :slight_smile:


(Remix) #6

Witam!

Jeśli nie grasz w rozdzielczościach 1600x1200 i wyższych, to nie ma sensu 640MB, bo i tak nie zauważysz różnicy.


(piotrekplay) #7

jak ma zamiar grać z dx 10 to nie ma sensu brać tego radka, wypadł w testach pod DirectX 10 słabo...


(Błażej) #8

Według testów jest raczej odwrotnie

Daj pare linków :stuck_out_tongue:


(Michal Kolatek) #9

Ze względu na stery, są tylko bety.

w dx10 wszystkie się duszą, radeon musi bo dema gier z dx10 są robione dla nv.


(Macio117) #10

To co ja wiem, to radek powala 8800GTS w testach DX10, jak i DX9, ale przekrywa w aa i niektórych grach :?

Powód ?? Oczywiście stery, które coraz bardziej są dopracowane :wink:


(Polarowicz) #11

Osobiście jeżeli miałbym wybierać pomiędzy 8800GTS a radkiem 2900 wziąłbym radka, powód? Moim zdaniem o wiele lepszy tylko że jak prawie każda karta na początku ma na razie słabe stery ale to za jakiś czas powinno się zmienić.

pozdrawiam


(system) #12

Geforce LEPSZY !!

Radeon to taki sam szajs jak procki AMD

Zresztą sam miałem(kate i procka) to wiem


(Emilmlo) #13

Teraz masz wspaniałego Pentium D który ma puste megaherce do tego dobra grzałka na zime.

AMD Athlon x2 64 4200+ ciebie wyprzedza :stuck_out_tongue:


(Macio117) #14

Faktycznie procki z AMD, ostatnio nie mają szans z C2D, ale poczekamy trochę do końca roku kiedy będą nowe procy z AMD i też z Intel to szanse będą wyrównane, więc zobaczy się co i jak :wink:


(Michal Kolatek) #15

Opinia ma miarę DN :x

Architektura AMD 64/X2 powstała w 2003 r jak na razie nie są takie tragiczne, Intel przez kilka lat zwiększał tylko MHz, L2.


(Macio117) #16

Co to znaczy :?:

Czy taki konfig będzie ok z tym radkiem i obsługującym Penryna ??

PS.

Do 5,5k zł :slight_smile:

Jakie polecacie głośniki do komputera :?:


(klopas) #17

jakie chcesz? jak 2.1 to bierz logitech z-4


(Polarowicz) #18

Zestaw ok

DN oznacza "Dziecko Neostrady" czyli osoba z niewielką ilością lat (najczęściej dziecko) której rodzice podłączyli neostradę bo na nich wymusiło, a teraz szerzy swą zarazę w internecie która objawia się łamaniem wszystkich zasad, spamowaniem i opowiadaniem niestworzonych historii.

Pozdrawiam


(Sebawroclaw) #19

Ja bym wziął GF ponieważ na GF chodzi Jedi Outcast mam radka i nie chodzi a mój kuzyn ma GF i się włącza więc...

a tak ogólnie to 8800GTS mi by wystarczył


(Macio117) #20

Chciałbym, aby były to tj. kolumny do kompa, bo nie lubiee tych małych komputerowych głośniczków :-o

:?: :shock: :?: :? :?:

Po co to napisałeś ??