A4tech x748 czy warto?

Witajcie, mam zamiar wymienić sobie myszkę. Teraz mam zestaw mysz + klawiatura Logitech MK320 i mysz mnie trochę denerwuje. Czasami podczas gry lubi ‘pływać’ i zawieszać się, baterii aż tak dużo na nią nie poszło, ale jednak nie chce już bezprzewodowej :slight_smile: I tutaj mam pytanie, czy myszka A4tech x748 będzie coś lepsza o tej co teraz mam. Nowa ma być szczególnie do BF3 i Photoshopa, chce miec 2 klawisze z boku do np wstecz i odśwież :stuck_out_tongue_winking_eye: Słyszałem ze ten V-Track to lipa.

myszka-100zl-t533901.html

Z naciskiem na http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/A … -3236.html

Po pierwsze to nie do 100 zł, bo ta kosztuje ~60 zł na allegro. No ale ok, ładne to czerwone to nie jest, ale wyglądem nie gram :smiley: A mam jedno pytanie jeszcze, mianowicie czy to może być czasem gorsze od myszki tej co teraz mam, czyli mk320? Czy będą na podobnym poziomie :smiley: Sorry, nie znam się :slight_smile:

Dzięki za każdą odpowiedź :slight_smile:

mam już drugą myszke a4tech x748 i muszę ci powiedzieć że dość szybko się niszczy, przede wszystkim:

-rolka (zepsuła się po kilku tygodniach)

-ślizgacze się przesuwają i są zrobione ze słabego plastiku (naklejka)

-powierzchnia antypoślizgowa się ściera

-kabel się przeciera

też się zastanawiam nad nową myszką i myślę o zakupie Logitech G400

http://allegro.pl/listing/listing.php?c … tring=g400

https://www.google.pl/search?client=ope … el=suggest

https://www.google.pl/#output=search&sc … 66&bih=637

a nie masz gwarancji?

to już za drogie dla mnie , a szczególnie dlatego, że ta co mam jeszcze bardzo dobrze dziala, ale jest mała, na baterie i brak dodatkowych przycisków

Zrozumiałem że BF3 to gra?

Tak, Battlefield 3, ale nie tylko, też Medal of Honor Warfighrer i gry ogólnie, ale nie gry w stylu Lol, itp :smiley: