Access Point do sporego zabudowania

nie znam się na bezprzewodówkach i tych technologiach, ale sądzę, że doczytałem dobrze o AP. W internacie tylko w jednym miejscu jest przyzwoity zasięg WIFI. Czy AP “przedłuży” ten zasięg, ale dalej bezprzewodowo? ![-o<

jeśli dobrze myślę to:

szukałem trochę na necie, ale nie mogłem znaleźć nic konkretnego i na czasie.

Poszukuje, najlepiej nie drogiego, Access Point 'a dostosowanego do zabudowań, mowa o internacie, a więc dość duża powierzchnia i sygnał przez sporą ilość ścian. Zasięg ok 30m (pewnie więcej, ale nie wiem jak to określić), jak nie pójdzie na jednym AP, to może x2? ale ważną kwestią jest cena, gdyż prawdopodobnie, my wychowankowie, będziemy się na to składać :expressionless:

tylko jeszcze mam takie pytanie: z jakiego dostawcy internetu korzystasz ??

Bo jak neo, netia to będzie potrzebne takie urzadzenie:

http://www.allegro.pl/item742305561_rou … ys24h.html

A jak w bloku czy gdzieś i łączysz się przez karte sieciową (port rj45) to takie:

http://www.allegro.pl/item742874641_tl_ … t_poe.html

dostawca internetu ‘szkoła’ i zasięg w budynku (obok szkoły) jest tylko bezprzewodowy, kabli rj-45 brak.

może nie dokładnie przekazałem sedno problemu. Poszukiwany AP będzie pierwszym urządzeniem w budynku które będzie “przedłużało” zasięg szkoły

pierwsze urządzenie, mogło by zdać egzamin, tak sądzę :wink: drugie zapewne też.

ważny jest jednak zasięg, bo jeśli miałbym dokupić jakąś antenę dodatkową, wolałbym wiedzieć na początku, bo kilka(naście) ścian to nie przelewki.

Wiem to po poprzednim internacie, gdzie zasięg był tylko do połowy długości korytarza

tylko byś musiał połączyć to chyba mostkowo (czy jakoś tak nie pamiętam dokładnie) ze szkołą.

to urządzenie zaspokoi twoje potrzeby w zupełności.

standard G ma zasięg ok. 100metrów.

ja w domu korzystam ze standardu g i wychodzę na podwórko ok 15metrów i mam tak 3-4 kreski z 5

poczekam na propozycje innych, bo wypadałoby zapoznać się ze zdaniem kilku osób