qwertyuiop[], miałem i to nie jednego…
Mam kilku znajomych którzy połasili się tak jak Ty w UK, i teraz tylko przychodzą i płaczą, bo to klawiatura się wcisnęła lub guzik odpadł ( nie są to dzieci w wieku 20 tylko 30 lat ).
Po drugie kilka razy padł im dysk właśnie w Acerze…
Nie mówię już o Touchpadu który nagle przestał reagować, żadne reinstalka nie pomagała ( ani format ani stery ).
No i od nowości cały czas chodzi im wiatraczek na maxa. PO prostu wł. kompa nic nie robią i cały czas wyje.
O baterii też się nie wypowiem.
Powiem tak kup sobie, ale nie płacz później. Moim zdaniem warto dołożyć niż później żałować.
Wycinki z forum innego :
Primaryslave
07-08-2006 16:19
Wątki: 48 Odpowiedzi: 632
Kostrzyn nad Odrą
szukasz kłopotów ???
Serwis ACER w Polsce był tak beznadziejny że zlikwidowano go i najbliższy jest w CZECHACH w BRNIE .
Szczerze odradzam zakupu. Znajomy ze spedycji zapytał się co my wysyałamy na wskazany adres( dreczyła go ciekawość bo miał tygodniowo około 10-ciu paczek pod jeden adresa On nie wiedział co wozi) Odpowiedziałem mu oczywiście że sa to Notebooki firmy ACER - jedyne, niepowtarzalne, bezkonkurencyjne cenowo i jakościowo.
A teraz coś z własnej praktyki. Rok temu w sierpniu klient kupił u mnie notebooka ACER. Był ładny fajny taki i jak się okazalo awaryjny.
W okresie od sierpnia 2005 roku do lipca 2006 roku był reklamowany 6 razy przy czym za każdym razem dokonywano znaczaczych wymian podzespołów ( płyta główna, matryca, bateria, ponownie płyta główna, głośniki a obecnie nie wiem co bo własnie czekam na przesyłkę którą do mnie wczoraj wysłano). Na rządanie klienta prosiłem servis o wymianę notebooka na nowy ze względu na 5 znaczączych wymian podzespołów - poczekamy zobaczymy.
Pozdrów krewnych i głęboko się zastanów czy chcesz kupić sobie notebooka do użytkowania czy do wysyłania do servisu.
Qa
Nie są to moje widzi mysie, najgorsze będzie to jak coś Ci siądzie, i będzie trzeba wysyłać do UK, bo są różne gwarancje, międzykrajowe i międzynarodowe…