Acer Extensa 5420 problem z sieciówką


(Pkranz) #1

Kilka dni temu miałem problem z jakimkolwiek podłączeniem się do internetu, przy wszystkich kartach i modemach w menedżerze urządzeń pojawił się wykrzyknik. Problem naprawiłem, wirus został z komputera usunięty (prawdopodobnie miał wpływ na zaistniałą sytuację) i niby wszystko wróciło do normy... Niby, bo o ile sterowniki do modemu motoroli zainstalowałem i działa, o tyle mam problem z kartą sieciową Broadcom 802.11.g. Ściągnąłem te same sterowniki co zwykle ze strony producenta ale to nie pomogło, ściągnąłem najnowsze - dalej nic - nadal wykrzyknik przy karcie. Teraz nie wiem co robić. Bezprzewodowo łączyć się nie mogę. Nigdy nie wiedziałem o co chodzi z kontrolerem sieci Ethernet, wiem tylko, że teraz tego nie mam w menedżerze urządzeń... Skąd sterowniki do Ethernet? Nie mam pojęcia jak tego szukać... System Windows XP Professional.

Pozdrawiam i liczę na pomoc


(Dimatheus) #2

Hej,

Spróbuj wymusić wykrycie sterownika. Kliknij na kartę bezprzewodową w menadżerze i wybierz aktualizuj sterownik. Następnie w którymś z kolejnych kroków podaj ścieżkę dostępu do wypakowanych sterowników ściągniętych ze strony producenta. Być może wtedy karta znajdzie odpowiedni sterownik.

Ethernet to zapewne karta sieciowa przewodowa. Z tego co widzę po stronie Acer'a, ten model posiada kartę Marvell'a, więc może ona potrzebować innych niż standardowe sterowników. Ściągnij je ze strony Acer'a - ich nazwa to LAN Driver. Po ich ściągnięciu zainstaluj je poprzez uruchomienie pliku Setup.exe. Jeśli po zakończeniu instalacji i restarcie w menadżerze nadal będzie znajdować się kontroler Ethernet z wykrzyknikami, spróbuj zaktualizować sterownik w podobny sposób, co sterowniki do karty bezprzewodowej - z tą jednak różnicą że zaznaczając, by system sam wyszukał odpowiedni sterownik.

Powodzenia,

Dimatheus