Acronis True Image WD Edition - nie widzi dysku

Witam,

 

Chciałbym wykonać zerowanie dysku za pomocą programu, który poleca producent mojego dysku twardego, ale ten program go nie wykrywa. To znaczy wykrywa go w ogóle (jak daję Wyświetl bieżący stan dysków), ale jak wchodzę w zakładkę odpowiedzialną za niszczenie danych (DriveCleanser) to nie ma żadnego dysku do zaznaczenia. Stworzyłem bootowalną płytę, ale tam też nic nie wykrywa.

 

Wiecie może jak to rozwiązać? Dysk działa, właśnie na nim pracuję.

 

 

 

Pozdrawiam

Hej,

A jaki to dokładnie dysk?

Pozdrawiam,

Dimatheus

O ile dobrze pamiętam to WD500AADS, ale w tym momencie nie mam jak sprawdzić. Na pewno jest to dysk rodziny Caviar Green.

 

@Edit

Tak, to dokładnie ten dysk.

 

@Edit2

Z kolei  Active@ KillDisk  niby widzi dysk, ale nie jestem pewny czy ruszy zerowanie (jakieś takie dziwne przeczucie mam a jeszcze nie próbowałem) w dodatku ma słabszy algorytm z 1 przebiegiem (w wersji bezpłatnej). Fajnie jakbyście mogli mi coś pomóc w sprawie Acronis’a. Na forum producenta nie napiszę bo go nie ogarniam… a na forum WD nie mogę się zarejestrować (captcha nie chce przejść).

po ich jemu :smiley:

https://www.youtube.com/watch?v=wMH1RahdOBY

 

http://www.wdc.com/WDProducts/Library/UM/ENG/acronisum.pdf

Ale jaja… Okazało się, że mam dysk dynamiczny a ten program bo nie obsługuje :smiley: Wystarczyło usunąć partycje i zrobić nowe, logiczne. Dysk wyczyszczony, nie został uśmiercony. Dzięki za zaangażowanie.

 

Pozdrawiam.