Adobe Flash CS5 Professional - wyłączenie aktywacji!

Kupiłem Adobe Flash CS5 Professional. Wpisałem klucz, ale po ponownym uruchomieniu jest napisane, że muszę podać inny klucz! Wygenerowałem sobie nowy klucz (musiałem to zrobić, bo ten kupiony nie chciał wejść) i wpisałem. Było napisane, że jest ok. No to pracuję, włączam drugi raz i znowu. Podaj inny klucz :o Okazuje się, że program sprawdza, czy klucz jest aktywny przez internet. Jak najpierw program mówi, że klucz jest dobry, a potem, że jest zły, to co robić? Jak wyłączyć sprawdzanie kodu przez internet? Można usunąć folder z tym co sprawdza kod? POMOCY! !!

Dzwoń do ADOBE’a, albo goń do sprzedawcy z reklamacją…

Kupiłeś w sklepie i klucz nie działa to oni zawinili / nie dopilnowali.

Adobe Flash CS5 Professional - albo sklep pozostaje, albo pytanie do support Adobe - http://www.adobe.com/pl/support/contact/

Dobrze, już mam. Poszedłem do sprzedawcy. Dostałem nowy klucz. Dzięki za odpowiedzi.

Tak od ręki dał Ci nowy klucz do programu wartego ponad 2 tys. PLN.? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Możesz to szczegółowiej wyjaśnić?