Aero 2 - problem z połączeniem

Problem dotyczy internetu na kartach Aero 2. Wcześniej na smartfonie nie pojawiał mi się zasięg sieci, ale wszystko ładnie działało i nie rozłączało (pomijając oczywiście automatyczne rozłączanie co 60 minut), nie było problemu, aby wykorzystać smartfona jako router. Także w przypadku mojego modemu Huawei E398 (z Cyfrowego Polsatu) wszystko działało bezproblemowo. Problemy zaczęły się po wymianie kart SIM na nowe. O ile na smartfonie wreszcie pojawił się zasięg sieci to internet ma skłonności do rozłączania “bez przyczyny” (lubi także zgubić zasięg). Prawdziwy problem jednak pojawił się na modemie mobilnym. Po poprawnym skonfigurowaniu (tak jak wcześniej) modem zarejestrował się w sieci Aero 2 (próbowałem także rejestracji w sieci Plus), jednak nie mogę połączyć się z internetem. Chwilę po kliknięciu przycisku “połącz” pojawia się komunikat w stylu “połączenie niemożliwe”. W czym tkwi problem z połączeniem przez modem?

A przeglądałeś serwis http://jdtech.pl/? Tam jest wiele informacji o Aero2.

Przeglądałem, ale w artykułach nie odnalazłem żadnej porady na ten problem. W końcu pobrałem i skonfigurowałem TNI i zadziałało. Dzięki.