Aktualizacja Ubuntu 6.10 do 7.04

Czy jest mozliwe zaktualizowanie mojeg Ubuntu 6.10 do 7.04? Ubuntu 7.04 mam na plycie, wiec pytam sie czy jest jakas mozliwosc zaktualizowania mojego obecnego systemu do nowego, bez formatu dysku. Prosze o pomoc :slight_smile:

dodajesz cd do sources.list, potem apt-get dist-upgrade iirc.

dodo

Jak mam dodac cd do sources.list? Sorki, ale jestem kompletnie zielony jesli chodzi o Linuxa :slight_smile:

http://forum.ubuntu.pl/viewtopic.php?t=1591

Mowie, ze jestem zielony, wiec mogl by mi ktos po prostu powiedziec jak dodac ten cd do sources.list i robie aktualizacje :slight_smile:

hmm, to moze ja. Generalnie skoro jestes zielony zatem poruszasz sie po ubuntu 6.10 w sposob nastepujacy. Widzisz odpowiednie menu to w nie klikasz? zatem

musisz wejsc w system => administracja => manager uaktualnien. Wowczas ci sie wyswietla aktualizacje dostepne. Pojawi ci sie rowniez okienko ze jest dostepna wersja 7.04. Jednak najpierw pobierz wszystkie aktualizacje a dopiero po ich pobraniu zainstaluj 704 czyli po prostu aktualizuj. Nic nie wpisujesz tylko klikasz… Tak przynajmniej ja zaczynalem. pozdro

a co do linku to najpierw zrob jak ci powiedzialem a gdy juz bedziesz mial 7.04 wowczas postap jak w linku czyli poprzez otwarcie terminala wpisuj to co w tym odnosniku… tylko pamietaj ze musisz respozytoria odpowiednie do odpowiedniej wersji…

Ale ja nie bede nic pobieral, bo mam juz ubuntu 7.04 na plycie, wiec wybacz… DODO jak to robic??? PLIZ! !!

Dobra juz zaktualizowalem (w troche inny sposob). Czy to normalne, ze moge “widziec” windowse partycje w Ubuntu 7.05? W starym Ubuntu 6.10 tego nie mialem, a teraz mam.

W 7.0x masz tak 8)

Ok dzieki za pomoc. Jeszcze jedno. Jak probuje wlaczyc gierke Icy Tower (uruchomi sie na wiekszosci kompow sprzed 10 lat) w linuxie (z partycji windowsowej) to tak mi ja muli, ze to poezja. Jak moge skonfigurowac wine, zeby uruchamial gry w miare plynnie. Mam to zainstalowac na linuxie?

Tak