Wie ktoś co z tym zrobić. Mam z 3 stycznia. Nie może się połączyć z serwerem. Pisze że internet connected failed nie wiem czemu.
Możliwe, że jakiś wirus blokuje połączenie z serwerem aktualizacji.
Podaj log z HijackThis. Instrukcja viewtopic.php?f=16&t=36654
Podaj log z Combofix. Instrukcja viewtopic.php?f=16&t=36654
Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście podajesz tylko link.
otwórz notatnik i wklej
Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer
usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub