mam problem i nie wiem co z tym zrobić. Kupiłem laptopa na allegro. Pojechałem go odebrać a tam okazało się że jest niezgodny z opisem, chodzi mi konkretnie o gwarancje… na stronie aukcji pisało że gwarancja trwa 24 miesiące i jest to gwarancja HP door-to-door, a jest to laptop z programu renew i posiada (tak jest napiasane na sprzęcie) gwarancja 1 rok. a Oni jaki sklep dają kolejny rok. Wystawiłem im negatywa, żeby inni wiedzieli co i jak a ja od nich też negatywa dostałem za nic … o takiej treści "Allegrowicze!
najpierw sie zalatwia sprawy jak dorosly czlowiek, potem sie wystawia komentarz… ja tam nie uniewaznialbym komentarza, bo jestem konsekwentny w decyzjach, skoro jednak ty dzialasz emocjonalnie, to dla spokoju duszy dogadaj sie ze sprzedawczynia, moze beda z tego dzieci :lol:
“Przedmiot pochodzi z programu HP Renew. Projekt pod patronatem HP tworzą produkty z nadwyżek magazynowych, wysokiej jakości w niższej cenie. Produkty są jak najbardziej objęte gwarancją HP. Jest to możliwość korzystania z najnowszych technologii w konkurencyjnej cenie.”
skoro sprzedawca gwarantuje ci gwarancje door-to-door, w serwisie
producenta, to byś taką miał…
skoro miałeś wątpliwości, to należało zadzwonić do sprzedawcy,
i wyjaśnić wątpliwe kwestie, przed zaklepaniem aukcji…
Jeśli to jest sklep i kupowałeś jako “kup teraz” (a nie na aukcji) - reklamacja niezgodności z umową.
PS. Nawet bez gwarancji zawsze można złożyć reklamację u sprzedawcy w ciągu 2 lat. Ale to już nie jest w systemie door-to-door, musisz im wysyłać towar (choć koszty wysyłki ponosi sklep).