Allegro - towar niezgodny z opisem, komentarze


(Paluszekmich) #1

Witam

mam problem i nie wiem co z tym zrobić. Kupiłem laptopa na allegro. Pojechałem go odebrać a tam okazało się że jest niezgodny z opisem, chodzi mi konkretnie o gwarancje... na stronie aukcji pisało że gwarancja trwa 24 miesiące i jest to gwarancja HP door-to-door, a jest to laptop z programu renew i posiada (tak jest napiasane na sprzęcie) gwarancja 1 rok. a Oni jaki sklep dają kolejny rok. Wystawiłem im negatywa, żeby inni wiedzieli co i jak a ja od nich też negatywa dostałem za nic .. o takiej treści "Allegrowicze! !!


(system) #2

najpierw sie zalatwia sprawy jak dorosly czlowiek, potem sie wystawia komentarz... ja tam nie uniewaznialbym komentarza, bo jestem konsekwentny w decyzjach, skoro jednak ty dzialasz emocjonalnie, to dla spokoju duszy dogadaj sie ze sprzedawczynia, moze beda z tego dzieci :lol:


(Paluszekmich) #3

ja też nie zamierzam unieważniać :wink: ale co z moim negatywem na moim koncie ? da się coś z nim zrobić?


(Krusty) #4

Poczytaj ich ten regulamin napisz do nich.Ale z tego co wiem poczytałem w internecie to nie wykasują całkowice negatywnego komentarza.


(Extremeze) #5

Żeby unieważnić negatywa muszą obie strony się na to zgodzić.


#6

paluszekpl , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif


(jarekm26) #7

tylko że w opisie aukcji jest dokładnie napisane....

"Przedmiot pochodzi z programu HP Renew. Projekt pod patronatem HP tworzą produkty z nadwyżek magazynowych, wysokiej jakości w niższej cenie. Produkty są jak najbardziej objęte gwarancją HP. Jest to możliwość korzystania z najnowszych technologii w konkurencyjnej cenie."

skoro sprzedawca gwarantuje ci gwarancje door-to-door, w serwisie

producenta, to byś taką miał...

skoro miałeś wątpliwości, to należało zadzwonić do sprzedawcy,

i wyjaśnić wątpliwe kwestie, przed zaklepaniem aukcji....


(Kpc21) #8

Jeśli to jest sklep i kupowałeś jako "kup teraz" (a nie na aukcji) - reklamacja niezgodności z umową.

PS. Nawet bez gwarancji zawsze można złożyć reklamację u sprzedawcy w ciągu 2 lat. Ale to już nie jest w systemie door-to-door, musisz im wysyłać towar (choć koszty wysyłki ponosi sklep).